Acties:
  • +2Henk 'm!

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-10 21:04
HdMI met verwijderbare connector, fiberHDMI, een HDMI over CAT oplossing (vb hdbt), of gewoon draadloos (60ghz). Maar 50€ wordt een challenge.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 21:02
waterboy1602 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 11:54:
[...]

@aZuL2001 Mag ik vragen of jij persoonlijk ervaring hebt met zo'n HDMI UTP extenders? Ik vraag me af of deze niet te veel kwaliteit verliezen of voor merkbare vertraging zorgen? De beamer is vooral bedoeld om naar films te kijken, waarbij het geluid niet via de HDMI zal lopen. Als bijvoorbeeld dan het geluid veel voorloopt op het beeld, is dit geen ideale situatie.

[...]

@spookz0r @road rebel Zo goed als nergens HDMI kabels te vinden met afneembare connecter binnen een prijsbudget van 50 euro. Zo'n kabels gaan al rap boven de honderd euro.

[...]

@Tusk Is niet mogelijk voor mij, omdat een HDMI connector basis 20mm breed is. Dat past dus niet in de buis die momenteel aanwezig is. Er is ook geen mogelijkheid om deze buis te vervangen.
[...]

@BCC Ik heb momenteel nog nergens een HDMI mini kabel gevonden die langer is dan 10m. Ik heb minstens 15m nodig.
HDMI over >10m is sowieso geen goed idee. De kans dat dat werkt is klein.
Ik heb regelmatig mediaconverters gebruikt. Werkt fantastisch. Maar nog niet voor een toepassing waarbij er ook geluid is dat op een andere kabel staat.

Ik zou een winkel zoeken met een ruimhartig omruilbeleid. Als je dan de verpakking netjes houdt kun je het thuis proberen. En terug sturen als het niet goed werkt. Je zit hooguit met een UTP kabel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:01
Will_M schreef op zondag 31 mei 2020 @ 14:17:
@Xander Dit wordt (stiekem) nog wel eens interessant om te onderzoeken als je dat door ju gelinkte Marmitek plaatje bekijkt. Eigenlijk zou er dus niet eens een eis mogen zijn naar CAT5E/CAT6 qua UTP spec's.... Als dat spul toch niet op L3 hoeft te babbelen dan is CAT3 waarschijnlijk al voldoende :o
Zeker niet. Dat gekke spul stelt veel hogere eisen dan 1000BASE-T.

"Vroeger" had je veel van die kastjes die zelfs 2 kabels nodig hadden. De nu gelinkte varianten gebruiken veelal maar één kabel maar stellen wel allemaal arbitraire eisen aan de lengte ("tot maar liefst 50m", "tot maximaal 30 meter", ...), valt het op dat dit niet de normale ethernet specs van 90+10m zijn? ;)

Dat er geen standaard protocol overheen gaat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen hoge bandbreedte nodig is.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• waterboy1602
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-07-2020
Orion84 schreef op zondag 31 mei 2020 @ 15:01:
[...]

Denk dat je me verwart met iemand anders hier, ik gebruik geen extenders.
Inderdaad, mijn excuses. Mijn vraag was bedoeld voor @sigmundfreund.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:37
waterboy1602 schreef op zondag 31 mei 2020 @ 16:59:
[...]

Inderdaad, mijn excuses. Mijn vraag was bedoeld voor @sigmundfreund.
Het was specifiek deze. d:)b

Acties:
  • +1Henk 'm!

• waterboy1602
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-07-2020
mathias82 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 14:46:
[...]

Ik weet niet of het voor jou iets uitmaakt, maar die set gaat maar tot 1080P. Hij ondersteunt dus geen 4K.
Daar ben ik me van bewust, maar is geen enkel probleem. De beamer die ik aangekocht heb, ondersteunt ook niet meer dan 1080P.
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee