Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kan Adobe Creative Cloud niet meer installeren

Pagina: 1
Acties:

• Reinhard
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22:58
De narigheid begon toen ik apps wilde updaten. Ik kreeg de melding at ik Creative Cloud moest verwijderen en opnieuw installeren. Gedaan als administrator. Daarna foutcode P42,"geen toegang tot essentieel bestand/map" wat iets te maken heeft met vertrouwde certificaten. Alle instructies op Adobe Support-site opgevolgd, certificaten geïnstalleerd en goedgekeurd, maar zonder resultaat.
Ik kan nu ook niet meer de overige Adobe-programma's verwijderen.
Ik draai Windows 10 Pro 64 bits 1909.

Iemand een tip?

Win10 Pro 64, Z390 Aorus Ultra, i9900K,1080Ti Watercooling, Aeorus GTX1080 Ti, HTC Vive, Valve Index. Oculus Rift

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True