Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

mac agenda bijlage

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dellete
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 08-06 19:53
Beste,

Ik vind het gemakkelijk om in mijn mac agenda een activiteit te koppelen aan een bijlage, meestal een word document.

Maar als ik in dit document wijzigingen aanbreng, vertrekkende vanuit de agenda, dan past dit het word document die dan bvb in een map zit, niet aan.

Als ik dit word-document buiten de agenda aanpas, dan moet ik deze bijlage vervangen in mijn agenda-acitiviteit.

Kan dit niet gesynconiseerd worden? Voor alle duidelijkheid: dit gaat niet over cloud etc.: dit gaat over een intern document gekoppeld als bijlage in mac agenda.

Groet!

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dellete
Ik heb eerst zelf gezocht en geprobeerd, maar dit bracht niets op. Dus dacht ik om de vraag te stellen.
Dit leek me evident, maar ik zal in de toekomst vermelden welke stappen ik ondernomen heb. :)

Meestal zijn dit dezelfde: een lange tijd zoeken zonder resultaat, en dan de vraag hier stellen..

[Voor 20% gewijzigd door dellete op 26-05-2020 21:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dellete
Idd, maar doe ik iets verkeerd? :-(

[Voor 112% gewijzigd door dellete op 26-05-2020 21:30]

• dellete
Ok, ik zal dit doen. Sorry voor het ongemak, ik apprecieer jullie hulp ten zeerste! :)
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True