Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Waarom luchtvering achter bij BMW 3 Touring (2016)?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Fred Freddy schreef op maandag 25 mei 2020 @ 10:08:
Mijn vraag,

Mijn BMW 320d Touring beschikt, zoals elk 3 serie Touring, over luchtvering aan de achterzijde. Dit model is standaard uitgerust met luchtvering aan de achterzijde. De voorzijde is standaard voorzien van normale vering. Het effect van luchtvering aan de voor- en achterzijde weet ik wel, maar wat is de toegevoegde waarde om alleen aan de achterzijde luchtvering te hebben?

Iemand die mij deze vraag kan ontnemen?
Sommige merken noemen deze toepassing van luchtvering ook wel een zelf nivellerende achteras, dit betekend dat zolang de belasting van de auto binnen de af fabriek gestelde grenzen licht de auto altijd netjes horizontaal staat en je dus geen doorgezakte achterkant krijg als je bepakt op vakantie gaat met de auto. Het voordeel is een beter veergedrag en dus rijgedrag met volle belading.

Acties:
  • +7Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17:45
Tomatoman schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 16:21:
Mijn M550d Touring heeft luchtverontreiniging achter
Dat heeft iedere auto wel hoor, dat heet de uitlaat :9

Franse auto's gaan niet stuk, die staken gewoon

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: november 2000
  • Nu online

Tomatoman

Fulltime prutser

:D

Apples autocorrectie |:(

Dit is een standaard reactie. Mijn premium reacties zijn alleen beschikbaar voor Tweakers abonnementhouders.

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True