Toon posts:

Compacte Smartphone: Pixel 3a, Mi A3 of andere telefoon?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BasWagemaker
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 22-05 13:56
Ik zoek een?
Compacte medium of high-end smartphone.

Wat is je budget?
Maximaal 400 euro voor een los toestel.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil dat hij vlot werkt, maar ik ben geen gamer. Ik maak af en toe foto's, maar dit heeft geen prioriteit. Wel wil ik dat het toestel minstens twee jaar mee gaat (en dus niet veel trager wordt of een batterij die je drie keer per dag moet opladen). Een 3.5mm port is handig, maar niet perse noodzakelijk. Ik heb nu een Sony Xperia XZ1 Compact, die heeft het ruim 2.5 jaar volgehouden, maar ben nu toe aan iets nieuws.

Wat heb je zelf al gevonden?
Blijkbaar is compact tegenwoordig een scherm rond de 6 inch. Ik kom uit op de Pixel 3a, Mi A3, Samsung A41 of de P30 lite new edition. De Pixel en de Mi A3 zijn al vrij oud, dus qua beveiligingsupdates zou ik het vanaf nu ongeveer twee jaar volhouden. Een voordeel is de schone Android, waar ik wel gecharmeerd van ben. De Samsung A41 heeft een goedkopere processor (in combinatie met de Samsung skin over Android heen), dus ik vraag me af of hij het twee jaar kan volhouden zonder veel trager te worden. De P30 lite new edition is een optie, maar lijkt nergens echt in uit te blinken (behalve in bloatware).
Dan heb je ook nog de Samsung S10e en de IPhone SE 2020, maar die zijn (nu) boven mijn budget.

Wat raden jullie aan?

Thanks!

Alle reacties

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee