Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mark-Dev2
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 20-08-2020
Hallo, ik heb een MSI Z87 GD65 moederbord en op dat moederbord is plaats voor een mSATA ssd.

Ik heb niet veel ervaring met dit type schijf en weet dus niet goed wat wel en niet past. Ik heb al wel uitgevogeld dat het een 22 x 42 formaat is. Het manual rept hier verder niet over beschrijft deze als mSATA_1, 6 GB/s. Van links naar rechts is 18 x 8 polig.

Wie kan mij vertellen wat past op deze aansluiting?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mark-Dev2
Dat het een mSata is heb ik inmiddels uitgevogeld en dat deze ongeveer 50 mm lang moet zijn. Ik zat zelf aan een Samsung Evo 860 te denken maar kan nergens iets over de afmeting hiervan vinden. Of zijn alle mSATA's net zo groot. Ik heb er nu een Samsung 860 EVO 500 GB SSD, 2.5" inzitten en ik zie dat de lees en schrijf snelheid van beide gelijk is. Schiet ik er zo uberhaupt wel iets mee op om een mSATA te plaatsen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mark-Dev2
@br00ky Je bent me net iets voor me je reactie. Ik schiet er dus niets mee op tov mijn huidige ssd.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True