Toon posts:

wil nieuwe laptop kopen, welke specs heb ik nodig?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• collinspk
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 28-07 23:29
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen en voor mijn studie gebruiken.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik wil hier voornamelijk goed op kunnen gamen, en tegelijkertijd genoeg bestanden op kunnen zetten om aan mijn studie verder te werken.

Wat is je budget?
Ik wil niet meer dan +- 1100/1200 euro uitgeven.

Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil ongeveer 1100 euro uitgeven.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, dat ben ik niet van plan, maar ik neem een laptop omdat dat in mijn persoonlijke omstandigheden makkelijker is.

Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf niet echt een voorkeur aan een merk, zolang als mijn doelen voldaan worden door het model/merk vind ik het goed.

Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik zat zelf te kijken voor Lenovo of HP, maar deze laptops gaan snel boven mijn budget uit, en aangezien ik zelf niet veel verstand heb van bepaalde specificaties, heb ik hier een topic op aangemaakt. Wel zat ik te denken aan waarschijnlijk de nieuwste I5 met een NVIDIA GTX1650, maar nogmaals, ik heb geen idee of dit al high-end is of dat het nog wat aan de lagere eindjes trekt.

Graag hoor ik van jullie mede gamers!

MVG,

Collin

Alle reacties

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee