Toon posts:

graag feedback voor nieuwe game pc

Pagina: 1
Acties:

• -freebee-
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 18-09 21:12
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

Gamen, voorlopig 1080p hoogste settings(monitor asus VG248QE) later wss hogere settings met nieuwe monitor. Ik wil vooral een tijdje verder kunnen zonder te moeten ingrijpen.

Wat mag het systeem gaan kosten?

€1799 plus minus.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?

monitor: asus VG248QE
keyboard: corsair K68 rgb

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

Alles wat nodig is voor een soepele game ervaring op max settings :)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?

Niet echt. Na veel lezen kom ik wel bij AMD terecht ipv intel(na 15 jaar ofzo vaarwel intel)

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?

Een beetje kleur hier en daar is wel leuk maar geen must(doch voor redelijk veel kleur gegaan in behuizing dus mss toch een beetje must 8)7 )
Ik zou graag wel wifi behouden op mijn moederbord.

Ga je overklokken?

Niet nu allesinds.

Wat verwacht je van ons?[i]

De nodige feedback :D . Zeker rond moederbord(wss overkill) en voeding heb ik weinig idee. Zoals ik al zei ik zou er wel graag een tijd mee verder kunnen.
Alvast bedankt

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 3700X Boxed€ 299,-€ 299,-
1MoederbordenMSI MPG X570 Gaming Pro Carbon WiFi€ 262,50€ 262,50
1VideokaartenMSI Radeon RX 5700 XT Gaming X€ 455,52€ 455,52
1BehuizingenCorsair iCUE 465X RGB Smart Case Zwart€ 114,90€ 114,90
1BesturingssystemenMicrosoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI€ 106,10€ 106,10
1Processorkoelingbe quiet! Dark Rock 4€ 60,87€ 60,87
1Geheugen internG.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB€ 73,17€ 73,17
1VoedingenSharkoon SilentStorm Cool Zero€ 119,90€ 119,90
1Solid state drivesSamsung 970 EVO 1TB€ 181,-€ 181,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.672,96
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee