Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aankoopadvies eerste auto (budget max 7K)

Pagina: 1
Acties:

• Bartoow
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 19-06 08:32
Hoi alle!

Ik ben in de markt voor een occasion en ik kom er nog niet helemaal uit.
Ik zoek een auto die:

- Niet duurder is dan 7k euro
- Betrouwbaar is
- Lage maandlasten heeft
- Klein, maar toch comfortabel en ruim aanvoelt

Ik ga hem gebruiken voor:

- Korte stadsritjes
- Regelmatig lange weekend tripjes
- 2x (3?) per jaar een lange rit richting zuid Europa (met een surfplank bovenop het dak)

Ik zou hem willen kopen waar ik garantie krijg op tenminste de eerste 6 maanden.
Mijn lijstje met opties tot nu toe:

- Hyundai i10 (liefst een vanaf 2016, want die hebben nog een jaar standaard garantie, ook vrij lastig te vinden in mijn budget).
- Suzuki Celerio of Splash
- Fiat Panda (deze vind ik zelf het leukst uitzien, maar misschien wat huiverig voor de 2 cilinder motor)
- Honda Jazz (Erg ruig, maar deze is wat lastig te vinden in mijn budget)

Allerlei tips zijn welkom! Alvast bedankt!
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True