Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Samsung S20 Exynos

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +2Henk 'm!

• yuriruijten
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 21-05-2020
Hallo,

Graag deel ik mijn frustratie met Samsung. 

Ik heb de S20+ gekocht. Na aankoop zag ik via YouTube kanaal mrwhosetheboss dat de modellen in Europa een Exynos chip gebruikt, ipv de nieuwe Snapdragon. Exynos wordt door Samsung zelf geproduceerd. Er zijn vele test gedaan tussen het verschil van deze chips en de Exynos presteert vele malen slechter dan Snapdragon. Ikzelf ervaar dit nu ook. Haperen bij zwaarder gebruik, oververhitting, camera focus problemen, erg traag in de zon en batterij gaat 40% minder lang mee. 

Als je kijkt op de S20pS20 van Samsung.nl staan bovenaan 5 video's van reviewers van YouTube. Zij praten vol lof over de telefoon, dit zijn Amerikaanse die de Snapdragon versie hebben. 

Als je kijkt naar de specificaties op de productpagina staat er bij chip: octa-core. Deze beschrijving omvat beide chips. Ze geven hier dus niet aan welke chip erin zit. Dat doen de reviewers op dezelfde pagina wel. En toch als je hem koopt hier, krijg je niet dezelfde telefoon waar die reviewers het over hebben. Dit is false advertisement. 

Ik heb Samsung benadert en werd belachelijk behandeld. Er werd zelfs gezegd hierover: 'we zetten het er niet bij om geen valse beloftes te maken'.... Nee je zet er ook niet bij wat er wél in zit. Plus je video's vertellen me dat er een Snapdragon in zit. 

Dit is dus vrij genaaid. Samsung forums staan ook aardig vol met klachten over de Exynos chip.

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True