Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hulp/advies nodig voor upgraden huidige pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ArmaniiDTC
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 20-06-2020
Hoi,

ik ben momenteel aan het rond zoeken voor componenten om mijn huidige pc up te graden. Ik heb wel enige idee/ervaring wat ik het beste kan vermeiden, maar tot zover gaat mijn kennis. Hierbij heb ik jullie hulp nodig voor. Ik zoek vooral hullp/adviezen wat het beste is.

Ik zoek een?
Eigenlijk een upgrade kit. Maar als ook kan, CPU, moederboard, koeler en videokaart.

Wat is je budget?
ik zat zelf te denken rond de 1000, minder of iets meer mag ook. max 1200, maar liefst rond de 1000

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb momenteel Intel CPU dus het beste, als de huidige moederbord prima is, ook bij intel blijven. maar kan ook richting AMD gaan. Ryzen zag er ook wel tof uit.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb momenteel dit in het bezit:
Moederboard: Gigabyte Z370P D3-CF
CPU: Intel Core i3 8100 3.60ghz 4 cores/4 threads
GPU: NVIDIA Geforcxe GTX 1050 Ti 4GB
RAM: 2x 4GB en 2x 8GB, 2x DDR4 2666 (1333mhz) en 2x DDR4 2400 (1200MHz), totaal 24GB
Opslag: 120gb SSD en 1TB HDD

Wat ik vooral wil bereiken is wat soepeler lopen van games vooral. Momenteel met Call of Duty: Modern Warfare (de nieuwste met Warzone erin) heeft nogal moeite met opstarten en laden in begin, daarna is die fine. Maar vooral wil ik doelen op een iets higher end van de pc.

Wie oh wie heeft ideeën/adviezen welke componenten ik nodig heb voor wat betere gevoel. Thanks alvast.

Alle reacties

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True