Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe GPU

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Troubled
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 29-07 14:56
Ik zoek een?
Nieuwe GPU om nieuwe games te kunnen spelen. Ik wil graag een GPU die een beetje past bij mijn systeem en die een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. Ook moet hij natuurlijk in mijn PC passen (Micro-ATX).

Wat is je budget?
Max ~700 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een voorkeur voor Nvidia, aangezien ik erg te spreken ben over instant replay (ShadowPlay).

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voeding: Corsair RM550x
Mobo: ASRock B450M Pro4
CPU: Ryzen 5 2600
Behuizing: Fractal Design Define Mini C
Huidige GPU: GTX1060

Ik heb momenteel mijn oog op de GTX2070 Super. Maar de MSI Gaming X is bijvoorbeeld 60 euro duurder dan de goedkopere MSI.
Ook vraag ik me af of dit wel een goede tijd is om een nieuwe GPU te kopen.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Troubled
Baloes schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:17:
Ik neem aan dat je de pc gebruikt voor gamen op een hogere resolutie dan 1080p?
Momenteel nog wel op 1080p. Maar ik merk dat ik bij de nieuwste games maar 40 fps haal terwijl ik niet eens alles op ultra heb staan (CoD Warzone, RDR2).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Troubled
99ruud99 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:28:
Wat betreft de gaming varriant: die is wat stiller, heeft 2x 8 pin ipv 1x6 en 1x8 pin voeding en heeft RGB (lampjes) ik weet niet of je wel of geen glazen paneel in je behuizing hebt.
Ik heb geen glazen paneel en ik geef ook niks om RGB (ik vind het zelfs goedkoop eruit zien).
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True