Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Level one 10/100 48poorts snel genoeg?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RTC1
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 23-07 08:31
Hoi,

Voor onze nieuwbouw (2015) heb ik overal utp kabels voorzien cat5.

Per kamer zitten er 2 tot 3 utp aansluitpunten, omdat ik niet 100% voor wifi Ben (uiteraard gebruiken we dat nu ook).
Ook zitten er een stuk of 8 voorzieningen naar buiten voor ring camera's via poe (komen 4 cams)

Ik heb 2 switchen liggen van level1 die 10/100 ondersteunen 1 voor boven en 1 voor beneden,
Zouden die volstaan of moet ik toch echt kijken om gigabit switches te plaatsen? (netwerk gaat niet zwaar belast worden, enkel misschien door de cams en een nas die erop komt)

Thx

Grts jonathan

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True