Toon posts:

Python realtime binance koop / verkoop monitoren => alert

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jan Para
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 06-11-2020
Mijn vraag

Doel is realtime (websocket) via je eigen binance account en api key's monitoren of er een koop of verkoop opdrachten worden uitgevoerd.
Programma's als hyperdtrader enz geven een pop-up zodra er op de echange een opdracht wordt uitgevoerd.
Ik wil daar een super klein programma voor schrijven in python die je op een windows. mac of linux kan aan zetten. Dan is het niet noodzakelijk een programma als hypertrader, altrady enz op de achtergrond aan te hebben staan.
Ik heb al gezocht maar heb de goede syntax / voorbeelden nog niet kunnen vinden.
Kom steeds uit op hoe he bot's kan maken enz maar dat is niet wat ik wil.
Puur realtime in de gaten houden of er een koop of verkoop opdacht is/wordt gezet en dan bv een geluidje afspelen als alert.
Ook al bij binance documantatie gekeken maar daar kom ik niet verder mee.
Ik zit te denken in de richting via websocket en een verbinding met een "user-stream" of zo.

Heeft iemand dit wel eens gedaan / gemaakt met python?
Weet iemand waar ik eventueel informatie of voorbeelden kan vinden?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Pyhton 3

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Kan verbinding maken mat api key's met binance exchange en daar data vanaf halen.
Heb nagevraagd bij diversen software schrijvers van bv Hypertrade maar die programmeren in een andere taal plus staan die niet te wachten om die gegevens zomaar op straat te leggen :-)

Alle reacties

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee