Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• vT44s
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 11-06 10:12
Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort in het bezit van een verouderde game-PC met een Radeon HD 4870 en Intel Core 2 Quad Q9550 (socket 775). Ik ben van plan om de onderdelen over te zetten in een nieuwe kast, een SSD aan te schaffen, op zoek te gaan naar een betere videokaart en de CPU te waterkoelen.

Na wat research kwam ik erachter dat de CPU van een overklok is te voorzien en kwam daarmee op het idee om via Aliexpress en Ebay wat goedkope custom waterloop onderdelen te bestellen.

Ik heb al een beetje zoekwerk gedaan en kwam tot de conclusie dat het makkelijker gezegd is dan gedaan.
Vragen als "Welke metalen mag ik wel en niet mixen?", "Wat voor fittingen/formaat schroefdraad heb ik nodig?" en "Welk formaat slang moet ik hebben?" schoten me te binnen en voordat ik het wist was ik de weg al helemaal kwijt 8)7

Kan iemand mij hiermee helpen? Ik ben op zoek naar onderdelen voor een custom CPU loop met soft tubing.
Mijn budget is 80 à 100 euro.

Alvast bedankt! :)

Alle reacties

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True