Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +2Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22:15

t_captain

Moderator General Chat
Je zou givt kunnen proberen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TomsDiner
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 09-07 23:53
Of maak een tussenvorm. De QR code linkt naar een vaste url, een pagina van de site van de speeltuin. Op die site is bijvoorbeeld Mollie geinstalleerd om Ideal betalingen te doen.

Mollie is niet gratis, je raakt enkele centen per donatie kwijt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kees_B
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 22:41
Ik had niet door dat je hier ook een topic had lopen, het andere is terecht gesloten ;) Gaan we hier verder:
lionintheusa schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 14:04:
[...]

Probleem is dat ABNAMRO en RABO dit niet ondersteunen vanuit hun app, ING en KNAB bijvoorbeeld wel. Ik zoek al lang naar een QR code oplossing voor donaties voor een stichting die een speeltuin en dierenpark beheert, maar heb nog niets kunnen vinden.

Tikkie: maar 2 weken geldig.
Betaalverzoek bank: 2 weken - 100 dagen (afhankelijk van bank)
Ideal: hoge kosten.

Heeft er nog iemand ideeën?
Wat mag het kosten, wat vind je 'hoge kosten'?

Hier een klein lijstje, wellicht kan je een offerte bij buckaroo opvragen.

Mollie 29 cent per transactie, zonder minimumfactuurbedrag per maand
Buckaroo 25 cent per transactie, minimumfactuurbedrag per maand EUR 100, echter "Voor goede doelen gelden afwijkende tarieven en condities"
CM: 29 cent per transactie, minimumfactuurbedrag per maand EUR50
Sisow: prijs op aanvraag
QR-kassa: 25 cent per transactie, volgens mij geen minimumfactuurbedrag
lionintheusa schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 14:48:
[...]

Dank voor je reactie en overzicht. Het gaat vaak om kleine bijdrages (1-2,50 euro) dus dan is elke transactievergoeding verhoudingsgewijs best veel.Beetje zonde, aangezien je elke cent aan het goede doel wil doen toekomen. Voorheen stond er een kluisje waar mensen hun kleingeld in konden gooien, maar dat is uit veiligheidsoverwegingen verwijderd.
Volgens mij gaat het dan niet lukken op de manier die je voor ogen hebt, behalve als je bunq gebruikt
(eerste beste voorbeeldlinkje vanaf Twitter: https://bunq.me/betaalmijnbiertje/2/lekkerman)

🅟🅥 🅞🅤🅣🅟🅤🅣

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat je kan doen, niet helemaal optimaal, maar een QR code naar shorten-url, die je kan aanpassen, vervolgens de echte link naar bv rabo/ING/whatever, Rabo betaalvezoek kan je bv zelf bedrag invullen, maar is die link inderdaad maar 30 dagen (dacht ik gratis). Door die QR code is naar een tussen-url te laten gaan, kan je die link gewoon elke 30 dagen bijwerken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18:20
@lionintheusa

Voor een stichting heb ik goede ervaringen met 'QRTSJING' van CM. Wellicht is deze te overwegen? :)

- https://www.qrtsjing.com/
- https://www.cm.com/nl-nl/...novatie/idealqr/qrtsjing/
- https://play.google.com/s...rtsjing.business&hl=en_US

QR-codes zijn eenvoudig aan te maken en zijn een maximaal jaar geldig.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True