Google home koppelen

Pagina: 1
Acties:
  • 2.279 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romajama
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 24-07-2021
Google home koppelen met airco van merk Haier.
Heb de app SmartAir2 een account aangemaakt en gekoppeld aan Google home. Dit lukte en kreeg ook een icoontje van een airco in de betreffende ruimte.
Nadat een tweede en derde airco unit werden geactiveerd binnen de SmartAir2 app verdween de koppeling binnen de Google home.
Opnieuw de koppeling proberen te maken maar Haier stond niet meer in het lijstje van de hue, tado enz. Van gekoppelde diensten maar Google home gaf wel de melding dat het account gekoppeld was.
Hebben jullie een idee wat er fout gaat?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karelhuis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-01-2022
Ik heb precies het zelfde probleem.
Als iemand een een oplossing heeft ik hoor het ook graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REPPO1911
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-05 13:31
Hoi, bij mij werkte het om de naam te wijzigen van Air Conditioning naar gewoon Airco.
En hij werkt nu perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschwin1990
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08-2020
Ik krijg hem niet net eens gekoppeld. Iemand tips hoe te koppelen. Als ik apparaat wil toevoegen en selecteer Heb je al iets ingesteld. Zie ik geen smartair2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschwin1990
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08-2020
Heef iemand van jullie al een oplossing
Ik krijg hem nog niet eens gekoppeld aan mijn Google Home. Ik vindt niks in de SmartAir2 app. En ook niet via de google Home app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
@aschwin1990, in plaats van iemand anders topic te kapen is het de bedoeling zelf een topic te openen in Duurzame Energie & Domotica. Hier hoort het topic namelijk niet thuis want het heeft niets met computerhardware te maken ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.