Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

GPU wordt nauwelijks gebruikt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• 4ccidentalMeow
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 28-07 22:02
Hoi allen,

Momenteel heb ik FAH zo ingesteld, dat deze alleen mijn GPU nog gebruikt. Op deze manier hebben Rosetta, maar vooral het WCG OpenPandemics Covid-19 project, straks vrij baan op de CPU (WCG gebruikt zo hier te lezen geen GPU). Qua power consumptie vind ik dit eigenlijk wel prima, maar het valt me wel op dat de GPU het totaal niet druk heeft! Mijn vraag is: Is dit normaal, kan ik dit beter configureren en zo ja... tips? }:O

Beste antwoord (via 4ccidentalMeow op 26-04-2020 10:06)

• Bubbles
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:36

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Zie de Folding@Home FAQ
Daar staat een punt specifiek hierover.

TL;DR: windows taskmanager geeft 4 verschillende manieren van activiteit weer bij de GPU. Er zijn er veel meer te zien. De activiteit van F@H is in een van de andere views zichtbaar. Welke dat voor AMD kaarten is weet ik niet uit mijn hoofd, maar probeer het zelf eens door iets anders uit het lijstje te selecteren als je op het pijltje naar beneden drukt bij 1 van de vier grafiekjes.

Still TL;DR: als F@H zegt dat 'ie bezig is met de GPU is het goed, windows taskmanager zuigt kamelenballen.

[Voor 10% gewijzigd door Bubbles op 26-04-2020 09:37]

PC Specs | Nikon D7000 | Sigma 17-50 F/2.8 EX DC OS | Nikon AF-D 50mm F/1.8 | Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM | Sigma 150-500mm F5-6.3 APO DG OS HSM
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #5

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 4ccidentalMeow
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 28-07 22:02
Je hebt helemaal gelijk! 7(8)7 Ik voel me een beetje blond nu:

Heb voor de gelegenheid AMD System Monitor ook maar even neergeladen en die zegt het ook:

Bedankt voor de verduidelijking.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True