Een situatie zoals dit, waarin groen het ingemeten kavel is, en zwart het kavel het moeten zijn?
Ik heb het stukje hier eerder ook al gedeeld. ik haal adres en gemeente even weg:servies schreef op donderdag 16 april 2020 @ 11:56:
[...]
Misschien geld dit hier maar (zeer goed) mogelijk ook niet met de reden dat de notariële akte zo onduidelijk is.
Het probleem is hier dat de kadastrale percelen waarschijnlijk zijn afgesplitst van een veel groter kadastraal perceel.
Waarschijnlijk zal het er op neerkomen dat de notariële akte dus verwijst naar het kadasternummer wat de huidige situatie omschrijft (2 meter naar voren zonder water) plus een onduidelijke vermelding van een stukje water... Wat er dan op neer zou komen dat de grond tot de weg gewoon van @lwd-kevin is en de gemeente de boom in kan.
Het hangt gewoon van de letterlijke tekst van de notariële akte en de kadastergegevens af.
@lwd-kevin: Ik zou zeggen: copy/past het stuk van de notariële akte wat betrekking heeft op de lokatie en grootte van het perceel. Pas dan kun je meer zeggen.
Toevoeging na de link van @Gomez12 nog een keer gelezen te hebben.
Als het helemaal gunstig uitkomt heb je dan zelfs nog meer: en de 2 meter aan de voorkant erbij en een stuk water...
"OMSCHRIJVING REGISTERGOED
het recht van eigendom met betrekking tot een perceel bouwterrein
(#kavel nr) en waterbodem, gelegen op wooneiland (straatnaam) met
het toekomstige adres: (#adres en postcode),
bestemd voor de bouw van een vrijstaande woning cum annexis,
kadastraal bekend gemeente (#naam gemeente), sectie A nummer (####), ter
grootte van zes are en twaalf centiare (6 a 12 ca);"
Kadastersituatie

@DukeBox Heb je mijn posting wel gelezen???
En deze:? lwd-kevin in "Huis verkeerd op kavel of kavel verkeerd ingemeten"
Daar zie je dit: Kadastersituatie:
edit: fundering: dus eerst extra palen slaan en dan verschuiven, zo moeilijk is dat klaarblijkelijk niet.
Het wordt vaker gedaan, heb je de video's wel bekeken?
En deze:? lwd-kevin in "Huis verkeerd op kavel of kavel verkeerd ingemeten"
Daar zie je dit: Kadastersituatie:
edit: fundering: dus eerst extra palen slaan en dan verschuiven, zo moeilijk is dat klaarblijkelijk niet.
Het wordt vaker gedaan, heb je de video's wel bekeken?
[Voor 23% gewijzigd door onetime op 17-04-2020 19:57]
2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd' en opnieuw begonnen.
Pagina: 1