Toon posts:

Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 2 3 ... 12
Acties:

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:25
Luffbra schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:00:
[...]

Alleen de AWD-versies. Mijn RWD heeft dit niet.
Klopt, de verticale ledstrips heeft enkel de AWD echter zonder lampen aan lijkt de RWD versie er veel op omdat hij wel de "uitsparing" heeft onderin de koplamp. Hieronder zie je het goed

VS

AWD

Edit, valt mij nu op dat de RWD onderin een "oranje/witte" streep heeft wat bij de AWD niet is. De AWD heeft zijn knipperlicht in de bovenste ledstrip zitten heb ik gezien maar lijkt erop dat bij de RWD hij onderin zit. Kan ook de hoek van de foto zijn. Er is extreem weinig online te vinden tav een RWD met lichten aan.

[Voor 75% gewijzigd door FreeMen op 30-03-2021 10:14]

• Gezant
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11-12-2022
Wellicht dat meerdere kopers (niet LM) bij de aftrek van de MIA-regeling hier rekening mee moeten gaan houden >

Acties:
  • +3Henk 'm!

• [Deth]Roses
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23-10-2022

Amerikaan gooit er even 22” onder....

• Luffbra
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18-12-2022
Enige is de niet mee gespoten wielkappen waar ik nog niet over uit ben.
Hier een zwarte RDW met niet meegespoten wielkappen

Acties:
  • +3Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:04
TheoQ schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:28:
voor wie de MSC Immacolata straks wil zien varen: Webcam Terneuzen

Binnenkomst Schelde bij Vlissingen

Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl

• Mustang_ordered
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-10-2022
[Deth]Roses schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:43:
[...]

Print screen van de dealer
[...]

Heb jij van de dealer toevallig ook een overzicht/printscreen met status "UIT" en de Status datum gehad?

Dat is de mogelijke datum dat de auto daadwerkelijk vanuit Veracruz op de boot is gezet en vertrokken :)

Wellicht dus hopelijk ergens in mei inderdaad levering.

[Voor 8% gewijzigd door Mustang_ordered op 31-03-2021 11:16]

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:35
Status weer veranderd naar ‘delivered’. Ben benieuwd of ie nu in een Mexicaanse haven staat en wanneer ie op een boot gaat (en welke...).

• jochem_van_raak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-01 19:05

Hoop dat er dan snel nog een boot komt 😉

• makooy
Derknl schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:47:
[...]

Kan iemand niet eens even in Amtwerpen gaan kijken? wat ze daar toch allemaal aan het doen zijn? 2 tot 3 weken eind controle? Normaal doet men dat toch aan het einde van de productie lijn? En dan oplossen.
Ik begrijp wel dat ze 4 bouten moeten aandraaien en een aantal updates moeten draaien maar zolang? Of is er maar een handjevol mensen die het daar kunnen?
Your wish is my (and @TheoQ 's) command :o

Rest van de foto's volgt later

• makooy
[Deth]Roses schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:48:
[...]

Dit is wel heel leuk om te zien... kijken of er ook nog wat MME’s van dichtbij gespot kunnen worden 😬
Zeker!

Dank ook @TheoQ dat ik met hem mee mocht!

Ps. Foto’s liever niet delen. Post ik zelf wel op Facebook en MachE Forum :)

• [Deth]Roses
Euro GT van Facebook 😉

• [Deth]Roses

Hmmm krijgt fordpass binnenkort eenupdate of zal er een storing zijn 🥴

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mustang_ordered
  • Laatst online: 12-10-2022
FreeMen schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:50:
Tav de RWD upgrade 18inch naar 19inch "discussie", hieronder een link naar de US site waar aangegeven wordt dat je bij de select uitvoering (=RWD) de keuze hebt om deze te upgraden naar 19 inch. Weliswaar niet dezelfde 19 inch dit geeft mijn inziens wel aan dat er geen technische reden is dat er op de RWD geen grotere velgen kunnen. Dit versterkt mijn gedachte het puur te maken heeft met het feit dat er bij ons geen upgrade pakket aangeboden wordt met 19inch waardoor deze dus ook niet opgegeven zijn bij de homologatie.

https://www.ford.com/suvs/mach-e/models/mach-e-select/

MUSTANG MACH-E SELECT WHEEL OPTIONS

The Select model offers two wheel choices — Move swiftly through your everyday with 18" Carbonized Gray-painted aluminum wheels with a brushed-aluminum center cap and high-gloss black Pony graphic. For a little more style on your commute, upgrade to the available 19" Shadow Silver-painted aluminum wheels with high gloss black-painted aero covers (included in the Comfort/Appearance Package). Shown here.
Antwoord dealer over geen 19” upgrade:

• FreeMen
[Deth]Roses schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:25:
[Afbeelding]

Hmmm krijgt fordpass binnenkort eenupdate of zal er een storing zijn 🥴
Bij mij doet hij het gewoon (dwz, doet het zelfde als altijd, geen plaatje en error).

Hebben jullie op de apps sectie ook de dashboardcam app gezien? Best nice om op dergelijke wijze als te kunnen installeren.

[Voor 24% gewijzigd door FreeMen op 02-04-2021 07:56]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NightWidow
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 17-12-2022
AvantBlack schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 07:58:
[...]

Hier ook 19” besteld en nog geen enkele klank van de dealer dat het niet door gaat..
Ik weet niet of deze foto hier al is geplaatst, maar voor de liefhebber de RWD met 19 inch velg.
Lijkt ergens in Noorwegen te zijn lijkt het. Ik ben niet zo goed met talen.

• FreeMen
https://www.ford.nl/conte...setbrochure_2020-2021.pdf

Er worden zelfs 20inches aangeboden zonder verdere opmerkingen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rvee
  • Registratie: Oktober 2020

ford.no laden (chrome), inloggen. F12 drukken (evt page refresh). Dan rechter venster zoeken naar order-status.... In de response staat de detail info

Update: werkt nu ook op de ford.nl site

[Voor 4% gewijzigd door rvee op 25-04-2021 17:43]

• FreeMen
Hmm, die van mij helaas op "nog niet gevonden".

Quickscan van de data obv shipmentdate geeft wel een intressant plaatje. Lijkt dat er tussen de gral san martin en de grande halifax een "limbo" zit. Wel vreemd want de gral san martin was op 23-03 in Veracrux

[Voor 6% gewijzigd door FreeMen op 05-04-2021 14:50]

• FreeMen
Alle auto's op de Gral San Martin staan (gaan) 100% zeker op de Halifax

Onderste regel is omboeking naar GHL0321 = Halifax

[Voor 19% gewijzigd door FreeMen op 05-04-2021 15:09]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18:21
Uh mijn auto staat ook op de boot dus ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rvee
Als ik die zo zie wil ik ook wel een gt grill erop 😎

[Voor 77% gewijzigd door rvee op 06-04-2021 11:47]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• F1dude
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 31-01 21:41
FreeMen schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:13:
[...]

Hoe heb je dat geflikt? Ik heb ook zitten knutselen met een geautomatiseerde invoer maar is me niet gelukt...

• FreeMen
[Deth]Roses schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:21:
[...]

Inmiddels is de Grande Halifax vertrokken richting Davisville. Mocht de theorie van het overladen kloppen zou via de roro tracking op de website je nu kunnen controleren of je auto op de boot staat. Zie shipping nummer in de spreadsheet en je eigen vin en checken maar 😉 mocht je erop staan werk dan ook gelijk de spreadsheet aan 😉👍
Overladen is vanuit naar Grande Halifax van alle Gral san martin autos is zeker.
Ik heb er een paar nagekeken en bij allemaal staat GHL0321S als voyage naar Antwerpen en dat is de Grande Halifax. Dat staat er al een paar dagen overigens (sinds 25 maart zelfs).

zie voorbeeld hieronder. Het shipmentnummer lijkt overigens gelijk te blijven ondanks dat hij over gaat op de Halifax. Alleen het voyage nummer verandert.

[Voor 8% gewijzigd door FreeMen op 07-04-2021 00:28]

• FreeMen
Zojuist gebeld met de dealer en wederom zeer behulpzaam en zeer direct tav de informatie voorziening.
Hij had ook goed nieuws in petto, mijn auto wordt niet 8 mei maar "zelfs" op 7 mei bij hen verwacht (data vanmorgen nog geupdate door Ford NL). Hij gaf ook aan dat alle auto's in antwerpen van de laatste update voorzien worden (vandaar de 31-3 PTI update bij Renevdw84). Dit zal bij alle auto's gebeuren in Antwerpen.

Het is maar een dagje maar dit geeft aan dat hij dus echt wel onderweg is en zelfs iets voor loopt op schema.
Kan haast niet anders dan dat de lijst met schepen van Makooy niet compleet is en er meer zijn. De dealer kon helaas niet zien welke boot, dat inzicht hebben ze niet. Alleen Ford NL heeft dat inzicht en ze updaten de auto's dagelijks van status bij de dealer.

De onderstaande auto's staan vrijwel zeker op dezelfde boot als de mijne.

Voor 27 maart delivery dates vermoed ik dat ze niet op dezelfde boot staan maar kan haast niet anders dan dat die ook op een onbekende boot staan.

EDIT:
Hij gaf ook aan dat de eerste 27 auto's volgende week bij hen als groep (Wassink) binnen komen incl. demo auto's. In totaal waren er 130 stuks voor heel wassink onderweg.

[Voor 19% gewijzigd door FreeMen op 08-04-2021 14:46]

• FreeMen
Dan ben je toch wel zuur als je je gloednieuwe auto van achteren even flink opgeduwd wordt waarna de dader er ook nog eens vandoor gaat :X

• AlexE71
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23-08-2021

Bij mij op 2 zaken na alles laatst gecheckt op 9-3-2021 (dag na afleverdatum in Haven).

[Voor 28% gewijzigd door AlexE71 op 09-04-2021 12:28]

• baszz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:03
Bij mij recentere datums:

• [Deth]Roses
FreeMen schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 14:22:
[...]

Dat kan je niet zien als hij buiten range is. De snelheid welke je ziet is alleen in range langs de kust.
De honor is al dagen van het radar.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Luffbra

Eerste keer dat ik Google maps op het scherm zie _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Myfirstpony
  • Laatst online: 22-09-2022
Renevdw84 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:10:
[...]

Stond jouw auto ook op de Grande Houston? Ik heb namelijk vergelijkbare info:

"gobStatusCode":"VITR"
"gobStatusDate":"2021-04-06 09:24:49.0"
"gobStatusDesc":"InTransit"
"vmacs2CharCode":"91"
"vmacs3CharCode":"711"
"vmacsStatusDate":"2021-04-06 14:24:00.0"
"vmacsStatusDesc":"COMPOUND IN "

In het verleden was vmacsStatusDate het moment van lossen in de haven. Nu is daar dus wel iets in veranderd. Weet iemand meer?
Auto is inderdaad met grande houston verscheept

• jochem_van_raak
De MSC Cristiana ligt in de haven van Veracruz, hopelijk gaan dat weer een hoop MME voor ons op (waarschijnlijk RWD ER)

@makooy kun je hier ook de vrachtdocumenten van zien zodra hij vertrokken is?

[Voor 7% gewijzigd door jochem_van_raak op 10-04-2021 08:33]

• Luffbra

On the Go voor de grote oversteek 👊

• [Deth]Roses

Halifax heeft de snelheid goed te pakken.... inmiddels verwachte aankomst 18-4.... gogogo

• FreeMen
voor degene wie up to date willen zijn met elke wijziging maar niet een paar keer per dag willen kijken werkt https://distill.io/ perfect.

Ik heb deze gebruikt om een grafische kaart te bemachtigen (voorraad check) maar werkt ook perfect om bij shiptracking elke wijziging automatisch door te krijgen of bij etis te controleren op wijzigingen van datums.

Uiteraard moet wel je browser actief zijn ;)

[Voor 36% gewijzigd door FreeMen op 10-04-2021 15:58]

• martijnvds
Ik verwacht niet veel goeds voor auto’s met een delivery date van 27 maart en boot onbekend, zie onderstaand bericht van leasemij afgelopen zaterdag.

• martijnvds
FreeMen schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:34:
Volgens de sheet 23 maart wat ook zijn shipdate is dus dat is een beetje vreemd.

Overigens is ook vanuit Italië de 19" no go vanuit FORD voor de RWD bevestigd door iemand op het US forum.

You are right....this morning I had a test drive in Rome as part of Ford Italy official presentation of MME and they said that omologation is 18" for RWD and 19" for AWD!
At the moment no news about 19" for RWD and 20" for both!!
Zie screenshot hieronder. Baal flink, dit is de 4e of 5e vertraging die gecommuniceerd is, als dit zo is dan komt de auto te laat voor een geplande vakantie eind juni. Ben benieuwd of anderen soortgelijke berichten krijgen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PH G
  • Laatst online: 18-01 09:53
Zie dat in Google Sheets mijn ordernummer is toegevoegd. @makooy bedankt ! Kan nu ook gegevens achterhalen die mij echter niet hoopvol stemmen. Zie screenshot:

Ik ga maar eens navragen of de aan mij doorgegeven VIN wel klopt.

• alex81
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-01 19:23
Zag nu ook een verandering van status in de tracker. 😃 iemand dit toevallig ook al gezien?

• Luffbra
F1dude schreef op zondag 11 april 2021 @ 20:40:
[...]
Mobiel werkt hij wel, desktop niet om de een of andere reden.
Bij mij werkt hij wel via desktop... delivered _/-\o_ ;)

• ZL900
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 13:23
Vandaag zag ik dat iemand de order nummers heeft toegevoegd
Eindelijke wat meer kunnen zien.

Kunnen we met deze gegevens achterhalen op welke boot de auto staat?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Waps61
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
MarcelGo schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:03:
[...]

Precies, en volgens mijn dealer nog tot het einde van deze maand, ruim nadat de volgende boot aankomt...
Alle tijd dus om je handtekening aan te passen ;)

• Waps61
  • Nu online
Op de 10 inch display wordt de snelheid weergegeven als GROUND SPEED. Een GPS signaal geeft een SOG (Speed Over Ground) als de werkelijke snelheid, zoals dat in vliegtuigen en schepen wordt gebruikt.

Weet iemand of dit uit de GPS komt of dat het traditioneel van de wielsensors komt?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Derknl
  • Laatst online: 17-11-2022
Meester_J schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:15:
[...]

Op de pont zetten en je weet het >:)

Dit is een term die bij traditionele mustangs in de de kilometer tellers staat en is een gimmick om te verwijzen naar de de grote snelheden :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MarcelK64
  • Laatst online: 11-01 21:10

Grande Halifax moving ahead towards Antwerp _/-\o_

• Waps61
  • Nu online
MarcelK64 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 11:24:
[Afbeelding]

Grande Halifax moving ahead towards Antwerp _/-\o_
Wordt een nek aan nek race tussen de Halifax en de Florida _/-\o_

Hmmm, caching probleem ergens.... kennelijk... want n is de status, in het voordeel van de Halifax 8)7

[Voor 29% gewijzigd door Waps61 op 13-04-2021 12:53]

• Maurice_S
  • Nu online
FreeMen schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:24:
[...]

Vreemde bocht maakt de Halifax overigens, zal wel met de stroming te maken hebben.
Als ik op marine traffic kijk zie ik die bocht ook inderdaad niet

Acties:
  • +8Henk 'm!

• baszz
De mijne is zojuist geactiveerd in de app en kan zien dat ie in Antwerpen staat... waarschijnlijk onderweg deze kant op

[Voor 61% gewijzigd door baszz op 13-04-2021 18:19]

• [Deth]Roses
Kleine update voortgang Halifax 😉

• Waps61
  • Nu online
Voor het 12V probleem is er een TSB (Technical Service Bulletin) uitgegaan. Auto's met een builddate voor 3-feb-21 hebben een update nodig.

• Waps61
  • Nu online
Huh? Grande Florida bestemming gewijzigd naar Le Havre?

• [Deth]Roses
We zijn over de helft... whoop whoop

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:22

martjah

Appel

MarcelGo schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:06:
[...]

Ik ben met de e-Golf al een paar jaar bij de ANWB, maar moest wel een certificaat regelen voor de alarmklasse en elk jaar testen. Hoop dat dit bij de MME ook lukt...
Dat hoeft (denk ik) niet bij alle verzekeringen. Onlangs heb ik een nieuwe motor gekocht welke moet zijn voorzien van een SCM klasse 1 alarm (startonderbreker) en daarbij zeiden ze dat ik een certificaat moet overhandigen en om de zoveel tijd moet laten keuren.
Dat grapje zou initieel 550 euro gaan kosten en daarbij de jaarlijkse keuring. Dat terwijl er standaard op de motor al een start onderbreker zit. In voorwaarden stond:

Dus na wat uitpluizen bleek ik toch niet de 550 euro uit te hoeven geven omdat het al erop zat 8)

[Voor 5% gewijzigd door martjah op 14-04-2021 14:40]

• makooy

Authorisatie werkte opeens.
Krijgen we een gebruikt exemplaar? Staat al 53km op de teller.

[Voor 3% gewijzigd door makooy op 15-04-2021 07:15]

• makooy
FreeMen schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:18:
[...]

Had je een nieuw koppelingsverzoek gedaan?

Zo niet vind ik dit toch wel bijzonder. Kan je met je telefoon zo de auto in en wegrijden....je weet immers precies waar hij staat. Ik denk dat ik maar eens een paar VINS ga invoeren :P

edit,
Hoe langer ik er over na denk hoe vreemder ik dit alles ga vinden icm met PAAK. Ook al zou een monteur op "OK" gedrukt hebben dan nog gaat dit alles naar mijn gevoel te makkelijk. Ik weet niet hoe je PAAK activeert maar het feit dat je de auto nu zonder verdere actie in je app hebt staan zegt mij dat je hem nu ook zou moeten kunnen openen en zelfs starten en wegrijden zonder sleutels.

VIN is toch chassisnummer wat ergens zichtbaar in het raam staat of is dat niet langer zo? Hoe makkelijk zou dat zijn als iemand op een parkeerplaats je VIN invoert in de app en wacht totdat vrouwlief instapt en onbewust op OK drukt....?
Ik heb een verzoek zelf gestart en die werd "goedgekeurd"
Geen idee of iemand dat gedaan heeft die in de auto zat of dat dat automatisch gebeurd.

PAAK = Phone as a Key = werkt NIET en kan ik ook NIET instellen. Moet echt binnen bluetooth bereik zijn.
Ik kan er nu verder niks mee lijkt het, Entry-pincode instellen kan ook niet (moet PaaK voor werken).

Ik heb mijn volledige VIN door iemand anders in zijn app laten toevoegen en laten activeren. Ik zie dan een melding dat ik het authorisatieverzoek moet goedkeuren.

Resume:
- Ja, je kan verbinding maken - geen idee wie/hoe het verzoek is/heeft goedgekeurd
- Nee, je kan geen PaaK gebruiken
- Nee, je kan er niet mee wegrijden
- Ja, PaaK op een andere telefoon kan als diegene het volledige VIN heeft EN er iemand in de auto op "goedkeuren" drukt. Iedereen dus echt OPLETTEN om dat niet te doen!!!

[Voor 9% gewijzigd door makooy op 15-04-2021 09:44]

• Maurice_S
  • Nu online
Begin me nu wel af te vragen hoe de velgen eruit zien, de 18”. Op de huidige auto’s (alsook de test auto’s) zitten hier donker grijze 18” onder maar nu staat er in de prijslijst, silver. Ook op de ford site zijn ze nu ineens lichtgrijs (silver).

• RIKX
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-01 08:50
Hier via de VIN tracker ook weer meer info beschikbaar.

24 maart ging de status naar 'in productie' en sinds kort naar 'in transit'.
En een schipment date van 2 dagen geleden. Dit betekend nog wel dat i noch aan de andere kant van de plas staat toch? Hopen dat er snel een boot komt :).

• PH G
makooy schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:25:
[...]

Ik kan je met 100% zekerheid zeggen dat het de "Space Grey" worden ipv de zilveren.
Toch benieuwd want had hierover ook met mijn tussenpersoon bij LM een, naar mijn inziens, misverstand over. Best kans dat het toch zilver is. Verklaart ook de optie Carbonized Grey die recent als een accessoire is toegevoegd.

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:01

Meer zijn er helaas nog niet...

[Voor 4% gewijzigd door MarcelGo op 15-04-2021 14:33]

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

• Luffbra
PH G schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:57:
[...]
Ik ga er ook gewoon vanuit dat ze grijs zijn. Maar zowel zilver als grijs, echt mooi vind ik ze niet. Met LM kijk ik bij aflevering of ik er nog andere onder laat zetten.
Zo vind ik ze wel mooi...al is 19 of 20 wel mooier...

• MarcelK64
  • Laatst online: 11-01 21:10

Almost there _/-\o_

• PH G
Luffbra schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:39:
[...]

Zo vind ik ze wel mooi...al is 19 of 20 wel mooier...

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mede door deze velgen heb ik gekozen voor de iconic silver. Vind ik ze het beste bij passen. De 19” of de 20” zijn inderdaad mooier. Maar zal hier de eerdere discussie niet opnieuw starten ;)

• [Deth]Roses

We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar jammer genoeg nog net niet helemaal 🤣

• fletnix
  • Laatst online: 30-06-2022
Hier kan je het verschil zien:

Star white op de achtergrond, Space white op voorgrond.

• jeroen366
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-12-2022

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rvee
Zelf de ford bestelsite geeft na maaaanden een update

Acties:
  • +2Henk 'm!

• fletnix
Rickie070 schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:31:
[...]

Even voor mezelf/de nieuwkomer/wat simpelere: hoe zie je dit?
Via bijvoorbeeld marinetraffic.com : https://www.marinetraffic...051/vessel:GRANDE_HALIFAX

Grande Halifax zit bij Cadzand:

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Aboma
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-01 07:55

Voor de kust van Belgie Cam vanaf nederlands grondgebied... Cadzand-Bad (beach & moio view)

[Voor 30% gewijzigd door Aboma op 18-04-2021 22:01. Reden: Aanvulling]

MME (01/07/2021)/RWD/SR/IB - 7,2kWp solar

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Luffbra
[Deth]Roses schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:55:
[...]
Beetje donker om iets te zien 🤣

• [Deth]Roses

• makooy
Krijg zojuist een email van Ford:

Beste ,

De Mustang Mach-E is ontworpen om uit te blinken.

Kruip nu achter het stuur om het zelf te ervaren tijdens een proefrit.

Hij is voorzien van intelligente technologie die leert van jouw rijgewoontes en verbetert zichzelf dankzij draadloze software updates. Hij kan snelladen, zodat hij oplaadt terwijl jij een espresso drinkt. En omdat hij verbonden is via FordPass, kan jij alles controleren en regelen via je smartphone, inclusief het checken van de laadstatus.
Met een aantal kloppen er onder. 1 om een video te bekijken en 1 om een proefrit te maken :X

• CarbonAnastacia
  • Laatst online: 29-09-2022
FreeMen schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:36:
[...]

Welkom!

Bij mij werkt de order tracker helaas niet meer (en met mij div. andere). De tool geeft ook constant error bij diverse combinaties waardoor deze niet verder gaat en je dus nooit je order gevonden krijgt. Wellicht dat er een nieuwere versie is die deze error melding skipt maar mocht je net zoals ik een VIN en orderno combinatie hebben met error dan ga je hem niet vinden.

E doch, goed nieuws, jouw auto staat op de Grande Florida en komt overmorgen aan in Antwerpen als het goed is!
Is dat deze? Die lijkt naar Frankrijk te gaan ipv Belgie

• fletnix
makooy schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:54:
[...]

@Renevdw84 zal 1 van de eerste zijn waar we op de koffie kunnen om hem te bekijken :9
Wel gepaste koffie kopjes gebruiken.

of deze:

• jochem_van_raak

Er is de 31e maart toch geen schip vertrokken vanuit Veracruz?

• F1dude

Net gezien op twitter.. GT vanaf 28 april te bestellen 🤤

Acties:
  • +8Henk 'm!

• makooy

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Ries77
  • Laatst online: 27-04-2021
Eerste MME’s zijn in het land!!

• [Deth]Roses
Zojuist werd deze wrap op de Amerikaanse Facebook gedeeld. En ik moet zeggen dat dit voor mij de eerste is die ik wel Nice vind:

“Got the front grille wrapped with 3M Matrix Black vinyl. Looks sick!”

[Voor 4% gewijzigd door [Deth]Roses op 21-04-2021 12:16]

• Waps61
  • Nu online

• F1dude
Niemand van hier?

https://fordmediacenter.n...ach-e-vandaag-afgeleverd/

[Voor 191% gewijzigd door F1dude op 21-04-2021 14:51]

• Waps61
  • Nu online
De Grande Florida is weer onderweg; Antwerpen here they come

[Voor 21% gewijzigd door Waps61 op 21-04-2021 17:19]

• baszz
Yes, goed nieuws....auto afgeleverd bij de dealer. Volgende week ophalen!

[Voor 72% gewijzigd door baszz op 22-04-2021 14:17]

• FreeMen
We zijn er bijna, we zijn er bijna maar nog niet helemaal :)

PS. plannen is wel een kunst. Op een vaart van 15 uur maar liefst 8 uur te laat aankomen is >:)

[Voor 11% gewijzigd door FreeMen op 22-04-2021 15:35]

• rvee

gestaag druppelen ze binnen..

• F1dude

Ford marketing machine staat in ieder geval volle bak aan. Nu nog wat meer leveringen (wereldwijd)...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aboma
rvee schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:14:
[...]

next stop PTI update :-)

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:01
Brotuck schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:04:
[...]
PTI updates is de interne firmware van de auto. Als die is bijgewerkt dan is dat vaak een indicatie dat hij klaar is voor aflevering.

Te bereiken via:
https://www.etis.ford.com/vehicle/pti.do?vin=xxxxxxxxxx

Staat al weken hetzelfde...wat zou ik moeten zien?

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • +26Henk 'm!

• makooy
Dealer heeft hem ontvangen!

[Voor 3% gewijzigd door makooy op 23-04-2021 14:07]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• makooy
Zojuist bij de dealer hem een uurtje kunnen bezichtigen. Wat een bak joh!

Alleen 1 probleem. Het bekende “Panorama-dak”-probleem. Dak ligt er rechts achter te diep in.

Waarschijnlijk gaat aflevering wel door en dan fixen ze het later. Ze gaan nu de handboeken en alles opvragen bij Ford.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• makooy
Even korte update mbt de mensen die denken dat de auto over te nemen is als je een volledig VIN hebt en deze voor levering lukt te activeren via de app.

De middelste knoppen werken NIET zolang de auto nog in een “fabrieks modus” staat.
De dealer moet de software soort van “activeren” om de auto uit de “fabrieks modus” te halen.

Terwijl ik vanmiddag bij de dealer was hebben de we knoppen geprobeerd en er gebeurde niks. App knop blijft “draaien” en proberen. Geeft ook geen time-out wanneer het niet lukt of te lang duurt.

• Wimm!
  • Laatst online: 28-01 23:36

Een volgende op weg naar Overijssel of nog verder.

[Voor 6% gewijzigd door Wimm! op 24-04-2021 08:02]

Acties:
  • +14Henk 'm!

• Wimm!
Ik was zelf erg benieuwd of er bij de RWD ook een paardje verstopt zou zitten onder de buitenspiegels.......zie hier het antwoord.

Bigsmile!

• Wimm!
m24 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 08:49:
[...]

Gefeliciteerd! Vraagje: zit er een divider in je frunk of niet?

Inderdaad, weet nog niet of het hierdoor praktischer is geworden, de tijd zal het leren.

• Wimm!
MME_Maurice schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:16:
@Wimm! welke sleutel krijg je, een Ford sleutel of een Mustang sleutel? Bij Amerikaanse video’s zag je bij de eerste wagens een Ford sleutel maar in de recentere video’s pronken ze met een Mustang sleutel.

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Aboma

Toch even kijken of de dealer in Alkmaar al iets heeft staan.... M'n hartje ging even sneller kloppen 😌

Heb de Grabber blue gezien en meegereden in Rotterdam vorig jaar. Was even kwijt hoe mooi hij is, contouren zijn ook live pas goed te zien, en die "Hood" is echt een eyecatcher!

#ikkannietmeerwachten

[Voor 50% gewijzigd door Aboma op 24-04-2021 15:04]

• [Deth]Roses
Erg leuk om het enthousiasme over de auto te lezen en ik ga nog even geduld hebben.

Zag wel dat de Cristiana aan de oversteek is begonnen 😉👍

• Aboma

Er komen er steeds meer bij, de eerste rode staat er nu ook bij....

• metalpro2021
  • Laatst online: 31-01 22:04
Die van mij staat al een tijdje in Antwerpen en PTI geeft dit aan. Troubles?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• makooy
Dealer is gistermiddag schijnbaar met mijn auto bezig geweest en heeft de software uit de “fabrieksstand” gehaald. Ik kan de locatie niet meer zien en moet eerst de activatie op het scherm in de auto doorlopen.

• rvee
Herken het probleem

Acties:
  • +25Henk 'm!

• Renevdw84
  • Laatst online: 17-06-2022
Zojuist opgehaald en de eerste kilometers zijn gemaakt.🙂

Pagina: 1 2 3 ... 12

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee