Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Factory Reset HP-525-WW AP

Pagina: 1
Acties:

• misterbennie
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16-05 17:40
Onlangs heb ik op een veiling 11 HP-525-WW Wifi Access points gekocht.
In duitsland heb ik de HP 830 24 ports PoE+ Switch/Controller op de kop getikt.

Een aantal van deze AP's worden echter niet door de Controller gezien, dus ik wil die graag een factory reset geven. De Installation Guide vertelt netjes dat er een reset button is, maar niet hoe je deze moet gebruiken.

Van andere (modernere) AP's staat netjes de factory reset procedure beschreven (net zolang indrukken tot de LED 3 keer snel knippert), maar dat lijkt op deze AP's niet te werken.

Heeft iemand enig idee hoe ik deze AP's een Factory reset kan geven?

Alvast bedankt,
Ben

• misterbennie
Helaas wordt de Telnet verbinding verbroken met de melding dat dit niet mag en alleen voor personeel is met de juiste tools.

Volgens deze Thread moet je 5 secondes op de reset knop drukken, maar dat lijkt niet te helpen.

• misterbennie
Als je hem naar factory wilt hebben zal je dus meer dan vijf en minder dan vijftien moeten doen. Ik zou gaan voor 10 :P
Bedankt voor de link naar de quick start guide. Daar staat net iets meer over de reset procedure dan in de installation guide. Helaas is het me niet gelukt om de AP's in een staat te krijgen waarbij ze zichzelf bij de controller aanmelden.

Ik heb er nu zelfs eentje in een staat dat hij geen DHCP request uitstuurt, dus ook geen IP adres meer krijgt.
Gelukkig heb ik er genoeg, maar toch ;-)

• misterbennie
Nee helaas, dat kan bij geen van deze AP's.
Diegene die geen ip adres meer krijgt is per definitie niet de bereiken en diegene met een ip adres melden dat het niet mag.

• misterbennie
Deze AP's zitten per definitie op een managed switch daar ze zonder Controller niet werken. Deze controller heeft 24 PoE+ poorten.

Ondertussen lijkt het erop dat ook de AP's die eerst niets deden zich aan beginnen te melden. Waarom is mij een raadsel en de handleiding geeft ook niet veel prijs.

• misterbennie
De time zone, de systeem tijd en NTP server staan correct.
Als ik straks alle AP's heb verbonden zal ik het gedrag hier melden.

Bedankt voor de moeite.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True