Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

toonfrequent machine geplaatst: waarom?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Waterbeesje
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 26-05 16:53

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Een tijdje geleden kreeg ik van mijn netbeheerder (Enduris) een brief met de melding dat mijn meter moest worden vervangen, want die was afgekeurd.

Volgens afspraak heeft een monteur een net-niet-nieuwe domme digitale meter opgehangen, met vier telwerken.

Naast de meter heeft deze een toonfrequent apparaat opgehangen. Kan iemand uitleggen waarom deze nog steeds worden geïnstalleerd?

Mijn oude meter had ik net drie jaar en was een domme digitale meter met twee telwerken, hoog en laag tarief die terugleveren niet kon registreren. Hiernaast hing geen toonfrequent machine.

De meter daar weer voor was een klassieke ferrarismeter (ook vervangen want afgekeurd)

- er hing voorheen geen toonfrequent ding
- ik neem enkel tarief af (veel overdag wassen)
- ik schakel geen groepen op toonfrequent.
- bij mijn weten wordt de komende jaren toonfrequent afgeschaft

Niet dat het toonfrequent apparaat in de weg hangt, maar gewoon nieuwsgierig :)

Op 10 MHz blijven steken...

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True