Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Alienware Aurora R9 met watergekoelde GPU

Pagina: 1
Acties:

• shotputty
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 01-05 09:58

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Wintervacht schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 13:49:
Alienware is wel echt de Apple van de PC wereld, het ziet er allemaal leuk uit maar je betaalt bijna het dubbele van een identiek zelfbouw systeem :9
De Alienware aanpassen lijkt op het eerste gezicht (afgezien van de torenhoge rekening) een prima plan, maar dan moet je wel 100% zeker weten dat er in die rare case nog plaats is voor een 280mm radiator die een beetje kan ademen...

Daarom ga ik met @Inrage mee, gewoon zelf bouwen voor de helft van het geld, heb je nog ruime keuze in hardware ook zodat je zelf de stilste opstelling kan maken en gezien je budget, moreover wat je er van overhoudt bij zelfbouw, kun je nog best een extra funky space-age case kopen :)

Zoiets bijvoorbeeld. Of zoiets, of misschien deze, of deze en dan helemaal krankzinnig vol gooien met custom waterkoeling :9
Ik ben aangenaam verrast, er gaat een wereld voor me open :D

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

• Wintervacht
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 11:52

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

shotputty schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 14:01:
[...]

Ik ben aangenaam verrast, er gaat een wereld voor me open :D

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die zijn nog mild vergeleken bij sommige testbenches en cases van 1000+ euro :9

Kost je bijna een koele 4k maar dan heb je ook... Nouja een mobo tray in een plastic bol :')

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• Vidra
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 30-05 17:37

Vidra

Vragen?

Mooie monitor; ben je er ook net zo blij mee als ik? >:)

Er zijn inderdaad zat mooie kasten te vinden die kunnen voldoen aan je wens voor een mooie kast. Ik heb gekozen voor een pricewatch: Lian Li PC-O11 Dynamic (Wit) (in het wit); past ook mooi bij mijn setup. Helaas is mijn tweede monitor (nog) niet in het wit.

Dat ziet er bij mij zo uit:

Simpel en degelijk, en met alle ruimte.

Senior Manager Legal | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: Ryzen 9 3900X - ASUS X570 C8H - 16GB@3600C15 - ASUS STRIX RTX 2080 OC

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True