Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Advies sleuf maken houten eiken tak

Pagina: 1
Acties:

• xtern15
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 03-06 09:25
Morguh!

Als hobby projectje ben ik bezig om van een houten eiken tak een grote hanglamp te maken. Hier een link naar een eindvoorbeeld;
https://pin.it/iyXu7No

Het inboren voor de bedrading van de lampen is allemaal prima gelukt, maar ik zoek nog naar een eenvoudige methode om bovenop de tak een sleuf te maken om bekabeling weg te werken. Het zou volstaan met een sleuf van +- 12mm x 10mm over een groot deel van de gehele lengte.

Normaliter zou een bovenfrees of dergelijke gebruikt worden, maar gezien het hier rond en niet vlak is wordt dat niets.

Is er iemand die een goede tip heeft om met relatief eenvoudig gereedschap een sleuf te maken? Is bijvoorbeeld een frees on een schroeftol werkbaar?

Graag hoor ik jullie advies! :)
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True