Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

USB-C dock met >4x HDMI, DisplayPort, >4x USB 3.x, Ethernet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• unezra
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:27

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Topicstarter
Ik zoek een?
Universele of specifieke USB-C dock voor mijn Dell Latitude 5491.

Harde eis is dat 'ie minimaal 4x HDMI, minimaal 4x USB 3.x, 1x 1GBit/s ethernet en een USB-C / Thunderbolt hostaansluiting heeft. DisplayPort is prettig maar optioneel.

Wat is je budget?
Liefst minder dan €300,-

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Dell is prettig maar niet noodzakelijk. Dock hoeft mijn laptop niet te kunnen voeden. (Ik heb centerpin adaptors liggen.)

Reden dat ik specifiek HDMI zoek, is omdat ik een PC heb met 4 beeldschermen, die ik afwisselen op mijn PC en laptop wil kunnen gebruiken. Er worden telkens óf 3, óf 1 scherm gebruikt.

Ik gebruik de laptop voor het componeren van muziek en het is redelijk omslachtig om de bestanden telkens om te zetten van laptop naar PC. Om daar omheen te werken, wil ik mijn laptop als enkel muziekproductiestation gebruiken (laptop kan dat prima aan), zodat ik niet telkens hoef te wisselen.

Daarom zijn er dus ook een redelijk aantal USB-3 poorten nodig. Er komen 2 HUB's en een USB audio interface aan te hangen waar een heel arsenaal aan keyboards, synths, etc, aan hangt.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True