Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Game PC 500-600 €

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• _Iwein_
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 21-05 11:13
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou dit systeem graag gebruiken voor League of Legends te spelen en af en toe andere games (nieuwe Anno, Battlefield, Farcry, Total War, Apex Legends, ... Verder wil ik vooral dat de CPU en het moedebord future proof zijn, zodat mijn pc opnieuw een 10 tal jaar vlot meekan

Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute maximum prijs is 600 euro, liefst met verzending, tenzij duidelijke meerwaarde van component. Echter de Windows licentie zou ik overzetten van mijn huidige systeem (dit lukt vermoedelijk door de data te migreren/over te zetten? Met een data migration/ clone programma?)

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De harde schijf (1 Tb) Spinpoint vermoed ik, kan ik meenemen, en verder heb ik een externe harde schijf met ruimte genoeg. Met andere woorden, een SSD van 400 GB is voldoende. Tenslotten kan ik 2 ventilatoren meenemen, maar ik zou er liever hebben met wat RGB kleur of verlichting.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart, 16 GB RAM, 1 SSD, 1 moederbord, 1 voeding, 1 future proof CPU (met of zonder aftermarkt koeler), 1 behuizing (als het kan Micro ATX, is alles compatibel dan?)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst een AMD cpu, gezien de recente positieve resultaten en ontwikkelingen, + verhouding prijs/prestatie

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn huidige voeding maakt veel lawaai, dus een stil systeem wordt geaprecieerd

Ga je overklokken?
Eventueel wat amateuristisch minimaal opdrijven van de GPU/CPU, maar zonder dat te overdrijven

Wat verwacht je van ons?
Graag een "Bang for bucks" systeem, die onder de 600 blijft met verzending naar België. Tenslotte graag een fancy kast met wat verlichting en een glazen/plastiek zijpaneel. En als het kan alles in een Micro ATX kast met goede airflow

Hartelijk dank voor jullie advies!

Iwein

Dit heb ik momenteel in mijn wensenlijst:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed€ 122,95€ 122,95
1MoederbordenMSI B450M PRO-VDH Max€ 75,60€ 75,60
1VideokaartenGigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G€ 250,-€ 250,-
1BehuizingenCooler Master MasterBox Q300L€ 35,90€ 35,90
1Geheugen internCrucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK€ 75,02€ 75,02
1Solid state drivesKingston A400 2,5" 480GB€ 62,90€ 62,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 622,37

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True