Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Nu online
Op zich zou dat wel moeten lukken :)
Wanneer je zelf niet wilt gaan bouwen zou ik ook zeker eens kijken naar aanbiedingen van winkels, je hebt net pech dat je te laat bent voor de MM btw weg ermee dagen.

• Glamourt
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 31-05 09:26
Als ik op het linkje klik zie ik niks? Maar je kan er beter zelf een samenstellen hoor. Dan is de desktop op maat gemaakt naar jouw wensen. Meestal ben je dan nog goedkoper uit dan als een Desktop PC koopt van bijvoorbeeld het merk HP ofsow. De webshop www.azerty.nl zet ook gelijk de pc voor je in elkaar.

https://azerty.nl/basket/...xO2k6MjQ2NDIwNztpOjE7fQ==
Voor € 764,63, er zit geen windows bij maar die kan je voor de helft van de prijs via google shopping voor twee tientjes kopen. Vervolgens download je de nieuwste versie van Windows 10 op deze site https://heidoc.net/joomla...-office-iso-download-tool.

[Voor 37% gewijzigd door Glamourt op 10-02-2020 13:34]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• Loveless85
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 05-06 16:26
Meh die i5 zou ik me niet eens zo heel druk over maken, tenzij het videobewerken van 'incidenteel' naar 'regelmatig' gaat, maar 8GB geheugen is anno 2020 toch wel the bare minimum, zou eerder kijken naar 16GB minimaal (of er natuurlijk 8GB bijprikken).
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True