Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke voeding X570

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• nick93
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 29-03 21:29
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een voeding, Hiervoor ben ik de volgende aansluitingen nodig voor het moederbord ;

24 pin Atx
8 pin Atx
4 pin Atx

En voor de videokaart 2 x 8 pin pcie (rx5700xt)

Wat is je budget?
Maximum is 150 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zal het gaan gebruiken voor mijn x570 moederbord met ryzen 5 3600 proccesor en rx5700xt videokaart.

Nu hoop ik van jullie te horen welke power supply de bivenstaande aansluitingen direct mee stuurt in de doos.
Zelf kom ik er niet meer uit.

Groeten Nick

Alle reacties

• nick93
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 29-03 21:29
Uszka schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:15:
Die extra 4 pins ATX hoef je niet aan te sluiten. Dat is alleen nodig als je meer dan 300w richting de cpu gaat sturen en daar kom je alleen aan als je een 3950X flink gaat overklokken. Een 550w van goede kwaliteit is daarom genoeg voor je systeem.
pricewatch: Thermaltake Toughpower DPS G 550W
pricewatch: Cooler Master V550 Gold
pricewatch: Corsair RM550x (2018) Zwart
pricewatch: be quiet! Straight Power 11 550W

Overigens is een moederbord die rond de prijs of meer dan de cpu kost vrij ongewoon. Waarom een X570 bord?
Bedankt voor je antwoord! Dan ga ik die extra 4 pins atx niet aansluiten.

Daar heb ik voor gekozen puur voor de wifi zodat ik niet altijd een kabel door de kamer hoef te leggen.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True