Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

All-round / game pc +/- €1900

Pagina: 1
Acties:

• AMDhardware
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 11-02 23:52
Waarom een 750w voeding? 550w is meer dan genoeg en dus goedkoper.

De Corsair RM550.

De RX 5700XT en de 2070 super hebben dezelfde performance, die €150 extra voor de 2070 super is het zeker niet waard, bij lange na niet.
Ik zou het bij de Sapphire RX 5700XT houden.

https://nl.hardware.info/...hmarks-battlefield-v-dx12

[Voor 75% gewijzigd door AMDhardware op 09-02-2020 02:59]

• Solictice
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 12:34
Ik zou wel even goed kijken naar de gemiddelde user experience qua AMD Drivers.
Bijvoorbeeld op Reddit komen er veel threads naar voren met mensen die veel problemen ondervinden. Bijvoorbeeld hier: https://www.reddit.com/r/...ght_now_is_irresponsible/

Het lijkt een beetje hit or miss, de ene user werkt alles vlekkeloos, de ander heeft veel issues.

• V1RT
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12:17
Inrage schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:37:
[...]

Dat artikel gaat niet eens over de RX 5700XT ...
Zelf nog geen problemen ondervonden met de Powercolor RX5700 XT ...
Nou dan ben jij een van de gelukkige, aan de andere kant lees maar goed door dan, zijn genoeg mensen met de 5700XT die problemen hebben met drivers, de precies hetzelfde zijn bij de 5600XT, is eigenlijk ook niet zo gek zelfde ontwerp, zelfde driver engineering. Ik wacht er persoonlijk een tijdje mee. :*)

• AMDhardware
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 11-02 23:52
V1RT schreef op maandag 10 februari 2020 @ 14:55:
[...]

Nou dan ben jij een van de gelukkige, aan de andere kant lees maar goed door dan, zijn genoeg mensen met de 5700XT die problemen hebben met drivers, de precies hetzelfde zijn bij de 5600XT, is eigenlijk ook niet zo gek zelfde ontwerp, zelfde driver engineering. Ik wacht er persoonlijk een tijdje mee. :*)
Ik heb nu 13 verschillende systemen gebouwd voor klanten met de RX 5500, 5700 en 5700XT geen enkel probleem ondervonden en ze werken nog steeds perfect.
Overigens moet je ook niet vergeten dat er miljoenen Navi kaarten verkocht zijn, dus de mensen die klagen is maar een heel select groepje en die heb je met alle “merken” wel. Over Bijvoorbeeld Intel, Nvidia, Samsung, Apple enz kan je ook vele posts vinden van mensen die klagen. Zullen een hoop problemen zijn die aan de gebruikers zelf ligt.

Een videokaart, driver en game kan je als gebruiker niets veranderen, dat is bij iedereen hetzelfde dus als het driver problemen waren had iedereen er last van en niet een klein groepje klagers. Dus moet je denken aan mensen die in de settings van Windows zitten te klooien, in game bestanden zitten te klooien, verkeerde overclocks, verkeerde installaties enz.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True