Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Rob59
  • Registratie: november 2006
  • Niet online
Bol maakt wel vaker zulke fouten en meer dan een sorry en waardebon gaan ze niet geven.

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:39
Dit is lastig. Want ja een titel is onderdeel van de koopovereenkomst. Maar zo zijn de specificaties. Dus eigenlijk heb je een koopovereenkomst van een product dat niet bestaat. Dan zal hij ontbonden worden.

De vraag is nu waar je recht op heb. Wat de titel aan geeft of wat de specificaties aangeeft.

Ik zou zelf mijn verlies nemen. En volgende keer iets vaker controlleren alvoren je een gat in de lucht spring dat je iets goedkoper heb gevonden.

Al zie ik nu wel dat product nummer/ean wel overeenkomen. En daar kan je dus nog wel recht hebben op het nieuwe model.

• Blokker_1999
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 19:46
Het wordt nog leuker. Kijk je in de specs dan kom je 2 dingen tegen die voor mij wel van waarde zijn: artikelnummer FKJ-00004 en EAN 0889842194340. Deze 2 horen inderdaad bij elkaar maar worden in de Tweakers pricewatch gelinked aan de huidige, 7de generatie Surface Pro, terwijl andere websites deze linken aan een vorige generatie. Kijk dus zeker op de doos ook eens even deze nummers na, want dat lijkt mij te zijn waar ze zich in het magazijn op baseren. Mogelijks komt de titel van het product gewoon uit een externe database waarbij ze EAN/SKU gaan matchen.

In dit geval zou ik het product gewoon retourneren zoals gekregen. Snelste methode met de minste problemen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• Navi
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:53
Gewoon terugsturen onder WKOA? Of is het zakelijk? Maar dan nog, foute titel is fout dus kan volgens mij altijd gewoon terug.

• Droefsnoet
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23:01
Tja product terugsturen en geld terugkrijgen is het makkelijkste dus dat moet je natuurlijk niet doen. Ik zou er nog lekker wat tijd in gaan steken om het juiste product te krijgen. Na een tijdje ontbindt Bol.com dan zelf de koop en dat mag natuurlijk niet, dus kan je daar ook weer over gaan soebatten tot je uiteindelijk toch maar eieren voor je geld kiest en zelf je geld terug vraagt, want uit principe er een hele zaak van maken zoals het devies hier is, is het toch niet waard.

• OMD
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:53
Tsurany schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:04:
@XiaomiGlobal je overdrijft wel heel erg, het is maar 1600 euro, dat zijn toch geen wereldschokkende bedragen?
Sommige mensen moeten daar 3 jaar voor sparen. Het is maar wat je weinig noemt.

R7 3700X // Corsair H115 RGB // MSI B450 Mortar Max // 16Gb G.Skill Flare C14 // Corsair Air 540 // MSI RTX2080 Gaming X Trio // Adata XPG 1TB

• Chielemans
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16:18
Kortom: gewoon terugsturen, de goede halen en klaar. Volgens mij is de mogelijke opbrengst (bol.com-bon van €5,-) de inspanning niet waard.
Wkoa is het makkelijkst, non-conformiteit het meest van toepassing op deze situatie. Net als wat Droefsnoet hierboven eigenlijk al zei.
Laat je nog even weten hoe het afgelopen is?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True