Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Foto-editting pc, incidenteel spelletje, 1200 budget

Pagina: 1
Acties:

• Tijs Beek
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 29-05 10:21
JoStad schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 22:04:
De Ryzen 3700x is niet erg veel sneller dan de Ryzen 3600, maar wel 140 Euro goedkoper duurder.
zie ook:
3600 (bang for buck) vs 3700x (prestatie)
TS gaat veel Lightroom gebruiken, dan lijkt me de betere keuze om toch die extra 140 euro te spenderen voor de 3700X
https://www.pugetsystems....-Gen-Intel-X-series-1592/

• Nomad
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 23:14

Nomad

Admin F&V

a.k.a. Martijn

Topicstarter
Die link had ik ook gevonden inderdaad, daarom ook mijn aanvankelijke post meteen dat een 3700x mij een goede keuze leek. Volgens mij ben ik er aardig uit...ik ga er nog wat nachtjes over slapen maar dan hak ik de knoop door en laat ik weten welke onderdelen het precies geworden zijn :)

Zakelijke fotografie: portretten en marketing

• Inrage
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 04-06 09:16
Ja als je 2 M.2 slots wil dan kom je wel bij de X470 uit, deze heeft trouwens ook een goeie audiochip mocht je dat belangrijk vinden:
pricewatch: Asus PRIME X470-PRO

Al kan je uiteraard ook een SATA SSD er bij prikken voor data of gewoon een 1TB SSD en zowel je OS als LR bestanden er op, merkbaar verschil gaat dat ook weer niet opleveren.

De meeste B450 en X470 die hier in topics verschijnen komen allemaal al met de BIOS update, je kan het eens navragen bij je bestelling. Zowiezo zou ik een eenvoudige build als deze zelf in elkaar stoppen.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True