Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Geld terug krijgen webwinkel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• invine
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 05-06 13:57
Ik weet niet of ik hier helemaal goed zit, maar ik word een beetje moedeloos van dit bedrijf en kom er niet uit wat ik moet doen.

Het zit zo: Op 17 januari 2020 bestelde ik een ssd (60 euro) bij dit bedrijf waarbij op de website aangegeven stond: voor 23.30 besteld volgende dag in huis. Ik dacht mooi heb ik dat de volgende dag in huis helemaal goed (het was een cadeau voor een vriend). Op 21 januari 2020 had ik nog steeds geen ssd of een update waar die dan wel niet moest zijn. Dus ik stuur een mail naar de klantenservice, er staat bij dat het 2 werkdagen kan duren voordat ze kunnen reageren (beetje traag in 2020, maar oké). Er wordt echter dezelfde dag nog gereageerd dat het bestelde artikel niet voorradig en dat ze niet zeker zijn wanneer dit dan komt. Ik besluit om een mail terug te sturen dat ik dan graag de bestelling wil annuleren. Aangezien ze zo snel reageren denk ik dat is opgelost en ik krijg mijn geld terug. 2 dagen later heb ik nog geen reactie hierop dus stuur nog een mail en krijg dan uiteindelijk 2x bevestiging vanuit het bedrijf dat het de bestelling geannuleerd is en dat ik mijn geld binnen 3 tot 5 werkdagen terug zal krijgen. Beetje traag weer, maar oke ik krijg mijn geld terug,

Nu komt dus het hele ding, Maandag de 27e krijg ik opeens een mail van DHL dat mijn pakket die dag bezorgd wordt en ik had niks besteld dus ik snapte het niet. Blijkt dus dat mijn bestelling NIET geannuleerd is en gewoon verzonden. Er zal wel iets fout gegaan zijn dus ik stuur gelijk een mail dat mijn geannuleerde bestelling toch bezorgd is en ik het graag terug wil sturen. Het duurt uiteindelijk een week (7 dagen!) voordat ik een retour ticket krijg. Ondertussen heb ik gevraagd wanneer ik mijn geld terug kan verwachten, maar krijg hier geen reactie op.

Nou ben ik dus al 2 weken (vanaf 23 januari) aan het wachten totdat ik mijn 60 euro terug krijg. Voor veel mensen niet veel geld, maar voor mij wel. Ik wil mijn geld terug, maar het bedrijf reageert niet of nauwelijks. Bellen heeft geen nut want je staat rustig een uur in wacht (zelfs als je om 8 uur stipt opbelt) en ik heb wel betere dingen te doen.

Zijn er andere mogelijkheden om mijn geld zsm terug te krijgen en klaar te zijn met dit gezeik rondom een simpele bestelling die ik wilde annuleren?

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True