Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ideen voor bureauontwerp

Pagina: 1
Acties:

• rochelledw
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 09:39
Ik heb samen met mijn vriend een eiken bureau gemaakt van 320x80 met inderdaad 3 poten.
Het eiken is 5cm dik en we hadden gekozen voor U poten. Die hebben we ook zelf gemaak van vuren balken en antraciet geverfd.
Ergonomisch is het misschien niet ideaal, maar we zijn er wel erg blij mee. Bij ons staat het bureau gewoon in een studie kamer en we hebben er 2 grote desktops op staan en 2 grote schermen waardoor we de kabels vrijwel niet zien... maar we zijn van plan het bureau een stukje van de kant af te halen en dan erachter wat aan kabelmanagement te doen.

hier een foto:

https://imgur.com/a/I482iaK

• jellescholtens
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 27-05 10:17
Na zwoegen en zweten staat het bureau nu eindelijk. Door mijn onervarenheid zijn we wat vertraging opgelopen. Aangezien mensen hier gereageerd hebben met kennis/ideen/commentaar, moet ik natuurlijk ook wel foto's laten zien van het eindresultaat.

De plank blijft verrassend recht zonder tussenpoot. Kon het met een meetlint eigenlijk niet opmeten. Toch hebben we gekozen nu (tijdelijk) een simpele poot in het midden te plaatsen om doorbuigen te voorkomen.

Helaas kan ik mijn PC nog niet installeren, omdat ik de achterkant van het Ikea-kastje moet uitzagen. Kastje is nu net te ondiep om de kabels zonder knik te bevestigen.

Verder heb ik nog 1 vraag; Hoe kan ik zeker zijn dat mijn blad een monitorarm met werkbladbeugel aan kan? Mijn vorige bureau (ikea malm bureau, dus veel mindere kwaliteit) is erg doorgebogen door deze monitorarm. Dit wil ik absoluut niet met nieuwe blad! Huidig blad is 38mm gevingerlast eiken. Anders iemand een goede suggestie voor een mooie monitorarm? Liefst die zo min mogelijk naar voren komt.

Hierbij de foto's, stoelen zijn van de eettafel. Binnenkort op zoek naar mooie stoelen die in hoogte verstelbaar zijn. >:)
Foto1
Foto2
Iets ruimte zijkant 1
Iets ruimte zijkant 2

[Voor 0% gewijzigd door jellescholtens op 26-02-2020 11:48. Reden: Grammatica]

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True