Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Iemand bekend met een Flevobeton vloer?

Pagina: 1
Acties:

• FrankJ91
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19:38
Heb hier inderdaad ook een Flevobeton vloer liggen met PUR isolatie aangebracht. Volgens mij heb ik enkel schade met het realiseren van het kruipluik en waarbij de wapening niet goed is afgewerkt (zie foto). Het scheelt dat ik veel lees dat Flevovloeren geen chloride hebben gebruikt en enkel betonrot op kan treden door carbonatatie. https://vogel-bv.nl/project/betonvloer-reparatie-flevobeton/.

Laat die schade nog wel even repareren. Het is altijd lastig als er isolatie is aangebracht je wat minder de staat kan controleren van de andere vloerdelen. Twijfel nog wel om misschien iets met de bodem te doen om de vochtigheid omlaag te brengen...

[Voor 22% gewijzigd door FrankJ91 op 21-04-2020 21:45]

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True