Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

T-shirt gewonnen bij een twitch-give-away

Pagina: 1
Acties:

• afbakbrood
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 17-05 00:00
zoals de titel beschrijft heb ik een t-shirt gewonnen via een "give-away ". Deze streamer komt uit Amerika en zal deze naar mij verzenden. nu vroeg ik me af hoe zit het met invoer rechten en bezorg kosten van dit pakket?
ik zie op de website van de douane/postNL dat pakket tot 22 euro gratis zijn. Maar word er dan gewoon naar de waarde van het item gekeken of naar de waarde die je betaald. ik verwacht niet dat het t-shirt op een hoge waarde word geschat maar alsnog, ik ben en blijf een nederlander en zou het natuurlijk leuk vinden als dit weg gegeven t-shirt niet ineens 20 euro kost.

alvast bedankt
afbakbrood

• afbakbrood
Haha twee verschillende ervaringen. Ik denk dat ik het inderdaad gewoon afwacht en van tevoren vast bedenk of ik het waard vind om het aan te nemen als er wel invoer rechten op zitten. Maar ik zou het nou ook zonde vinden om deze jongen zijn eerst merch in de oven van de douane of post-NL te laten belanden. want eerlijk is eerlijk ook wel weer leuk om als eerste persoon iemand zn t-shirt te mogen ontvangen

• afbakbrood
@rdbruin je hebt een punt. simpelweg gewoon niet op dat moment over na gedacht haha.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True