Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Pakket niet tijdig gaan ophalen

Pagina: 1
Acties:
  • 11.421 views

• Malantur
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 02:14
@Tsjipmanz
Ik kan niet meer zien dan dit:
"De bestemmeling haalde het pakket niet op."

Dat is nu eenmaal het systeem volgens de Nederlandse (Europeese) wet: zo lang het niet aan mij afgegeven is kan ik er ook geen verantwoordelijkheid over dragen.
Er is een overeenkomst tussen DPD en de webshop om de spullen te leveren bij mij.
DPD is dus verantwoordelijk voor de logistiek. Als de spullen nu kwijt zijn, dan moet de webshop het uitvechten met DPD. Ik heb geen rechtstreekse schuld aan het kwijt raken van het pakket, ik heb het niet eens aangeraakt. En DPD kan het probleem ook kunnen voorkomen door een gratis mailtje te sturen wanneer het pakket al 3 dagen in het depot ligt.

Wat je inderdaad wel kan zeggen is dat ze aantoonbaar wel een poging hebben gedaan om te leveren. Maar je kan even goed zeggen dat ik slachtoffer ben van de beperkte service die afgesproken is tussen DPD en de webshop. Slechts 1 poging aan de deur, een papiertje in de bus en slechts een week tijd zonder andere waarschuwingen of meldingen.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True