Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Basis voor goede gamepc

Pagina: 1
Acties:

• MightyMike87
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 23-04 21:01
Ok hier gaan we dan, ik zit er niet mega diep in maar loop een nieuwe build al voordat de 8e gen intel uitkwam uit te stellen.

Nu zijn we alweer bij de 9e gen en pff het is er niet makkelijker op geworden.

Ik heb dit hele topic afgelezen en zie hierboven super veel opties en daar kan ik wel wat mee.
Toch vraag ik me één ding sterk af en dat is inderdaad wel een GPU gerelateerd ding.
Ik wil een goede basis dus in feite niet bezuinigen op de CPU maar ben niet iemand die gaat zitten overclocken dus geen overdreven mobo needed zeg ik dan.

Tegelijkertijd heb ik momenteel een 1080p monitor maar wil in de toekomst icm dikke GPU wel naar 2k gaming toe.

Nu dacht ik eraan om een goede basis te kiezen en voor de time being mijn GTX970 in te zetten welke volgens mij nog ok performt op FHD resolutie en deze dan tzt te vervangen. Mijn vraag is echter waar doe ik in dit geval slim aan? Ik ben geen hardcore gamer maar wil wel een goede basis voor de toekomst bouwen.

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties waarvoor alvast dank! :) _/-\o_
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True