Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Serie] The Witcher

Pagina: 1
Acties:

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22:39
Geralt of Rivia, a mutated monster-hunter for hire, journeys toward his destiny in a turbulent world where people often prove more wicked than beasts.

Cast and characters

Henry Cavill as Geralt of Rivia
Freya Allan as Princess Ciri
Anya Chalotra as Yennefer of Vengerberg
Jodhi May as Queen Calanthe
Björn Hlynur Haraldsson as King Eist Tuirseach
Adam Levy as Mousesack
MyAnna Buring as Tissaia de Vries
Mimi Ndiweni as Fringilla Vigo
Therica Wilson-Read as Sabrina Glevissig
Emma Appleton as Princess Renfri

The Witcher is an American fantasy drama web television series created by Lauren Schmidt Hissrich for Netflix. It is based on the book series of the same name by Polish writer Andrzej Sapkowski. The series premiered on Netflix on December 20, 2019. A second season was announced on November 13, 2019.

[Voor 4% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 20-12-2019 11:27]

• Piet_Piraat7
Vanaf vandaag te zien *O*

• Piet_Piraat7
Net al wat gekeken. Eerst indruk: Henry Cavill weet hoe die Geralt moet spelen :) ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij de boeken zelf ook gelezen heeft en de games gespeeld heeft. Pluspunt voor hem.

• Piet_Piraat7
Gisteren de serie afgekeken. Ik ben fan dus heel objectief is mijn mening niet, maar mijn vriendin die totaal niet into dit genre is vond het ook erg leuk. Minpuntje vond ik de timeline shifts. Ik vond het niet handig gemonteerd/gefilmd hoe sommige scenes tussendoor in het verleden afspeelden. Nog een klein minpuntje voor de accenten van sommige acteurs die soms echt heel nep klonken.

Verder eerlijk gezegd niets dan lof. Goed en leuk acteerwerk van Geralt, Yennefer, Ciri en Jaskier. Mooie omgevingen, leuke humor :) kan niet wachten op seizoen 2.

• Piet_Piraat7
@President jammer dat je daardoor afhaakt maar ik snap het wel. Juist tegen het einde van de serie vallen alle stukjes op z'n plaats.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True