Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Je bod is geplaatst maar werd overboden door een andere gebr

Pagina: 1
Acties:
  • 1.802 views

• Pilovali
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 18-02 15:38
Hallo!

Ik wil een bod doen, maar krijg steeds de mededeling "Je bod is geplaatst maar werd overboden door een andere gebruiker met een hoger maximum bod."
Kan het zijn dat iemand een bot of iets gebruikt om steeds hoger te bieden?

Het gaat om de volgende V&A: V&A aangeboden: Microsoft Surface Pro 3 Ci5, 8GB, 256GB, Win 10 Pro (DEFECT)

(ik weet niet als dit het goeie board is, if not, mijn excuses)

• Pilovali
Ik volg 'm niet. Je kan toch niet een lagere bod doen?

• Pilovali
PAPPLE doet steeds 0,50 erbij, en de tijd is eerder. Zelfs als je refreshed en gelijk bied, staat hij weer boven aan.Vandaar mijn verwarring.

• Pilovali
Evanescent schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:45:
[...]

Nee, dat doet dus het systeem automatisch. PAPPLE heeft een bod van 100 euro ingevoerd. Maar het op dat moment hoogste bod wordt met 50 cent overboden tot het maximum bod van 100 euro van PAPPLE. Dus jouw bod zal 101 euro moeten zijn om PAPPLE te overbieden.

Blijkbaar geldt tot 100 euro een stap van 50 cent en daarboven een stap van 1 euro. Misschien nog hoger wel weer grotere stappen, dat weet ik niet.

[...]

Ik heb zelf een bod gedaan van 1000 euro en dat kwam neer op 101 euro omdat PAPPLE maar tot 100 euro ging.
ah, duidelijk. Maar PAPPLE is niet de verkoper, hoe zit het dan? Waarom wordt niet getoond dat hoogste bod momenteel €100 is?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True