Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Je bod is geplaatst maar werd overboden door een andere gebr

Pagina: 1
Acties:
  • 1.805 views

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

Volgens mij werkt het zo: Als jij nu een bod van 50 euro doet, wordt het laagst mogelijke bedrag opgegeven. Als iemand anders dan net boven dat laagste bedrag gaat, wordt die direct overboden met jouw hogere bod, tot de 50 euro is bereikt.

Dat is nu dus bij jou het geval.

I'm thankful for the Foo Fighters because I've never felt threatened by a foo
so that means they're doing a hell of a job on the frontlines!

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Gunner schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:39:
[...]

Ik zie op het eerste oog geen mogelijkheden om een maximim bod in te stellen. Jij wel?

ik zie alleen twee zelfde biedingen, die 50 euro van @Pilovali en iemand anders. Dat is op zich al vreemd.
Jawel:
Je bod is geplaatst. Biedingen van anderen worden automatisch met € 1,- euro overboden tot een maximum van € 1.000,-.
:)

edit:
Het maximum bod van @PAPPLE is trouwens 100 euro :P

Evanescent wijzigde deze reactie 27-11-2019 15:42 (6%)

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Pilovali schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:42:
PAPPLE doet steeds 0,50 erbij, en de tijd is eerder. Zelfs als je refreshed en gelijk bied, staat hij weer boven aan.Vandaar mijn verwarring.
Nee, dat doet dus het systeem automatisch. PAPPLE heeft een bod van 100 euro ingevoerd. Maar het op dat moment hoogste bod wordt met 50 cent overboden tot het maximum bod van 100 euro van PAPPLE. Dus jouw bod zal 101 euro moeten zijn om PAPPLE te overbieden.

Blijkbaar geldt tot 100 euro een stap van 50 cent en daarboven een stap van 1 euro. Misschien nog hoger wel weer grotere stappen, dat weet ik niet.
Ik heb zelf een bod gedaan van 1000 euro en dat kwam neer op 101 euro omdat PAPPLE maar tot 100 euro ging.

Evanescent wijzigde deze reactie 27-11-2019 15:47 (28%)

• corporalnl
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 09:42
Gunner schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:42:
[...]

Okay, zo ver was ik inderdaad niet gegaan. Dat kan dus na het plaatsen van het bod?

(sowieso vind ik veilingen hier onzin, aangezien het niet bindend is en verkopers vaak erbij zetten dat als een bepaald bedrag niet gehaald wordt het niet doorgaat 8)7 )

[...]

Hoe zie je dat nou weer :P
Hoog bod doen, dan zie je wat de maximum is. :)

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01:46
Evanescent schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:45:
[...]

Blijkbaar geldt tot 100 euro een stap van 50 cent en daarboven een stap van 1 euro. Misschien nog hoger wel weer grotere stappen, dat weet ik niet.
Bij hogere bedragen worden de stappen groter inderdaad. Zelf heb ik al redelijk wat veilingen aangeboden via Tweakers (hoogste bod krijgt het product altijd bij mij btw :*) ), maar je ziet wel af en toe dat men er vreemd gedrag op nahoudt. Toch is het wel een goede manier om de verkoop van je item te bespoedigen, heb er aantal leuke deals mee kunnen doen :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• m-vw
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 10:06

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Het werkt hier gewoon hetzelfde als op Ebay.

Voorbeeld:

Openingsprijs: €10,-
Verplichte stap: €0,50

Al bied ik direct €13,- je zal als prijs €10,- blijven zien.

Bied jij €11,50 dan krijg je te zien dat je bent overboden door mijn bod van €12,-
Pas als jij €13,50 bied ben jij de hoogste bider..
Pilovali schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:50:
[...]

ah, duidelijk. Maar PAPPLE is niet de verkoper, hoe zit het dan? Waarom wordt niet getoond dat hoogste bod momenteel €100 is?
Dan kan iemand bewust de prijs op gaan drijven.

m-vw wijzigde deze reactie 27-11-2019 15:56 (32%)

Garmin FR245M + HRM-RUN

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True