Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verwijderen feedback simone123->sjwbos

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

• Zteve
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 23-02 18:54
Beste admins,
Vandaag ontving ik "out of the blue" ruim anderhalf jaar nadat ik blijkbaar contact heb gehad met simone123 een wraakreview. Mijn review zal ongetwijfeld terecht geweest zijn, maar zo niet kan de mijne op zijn/haar profiel ook verwijderd worden.
Zouden jullie in ieder geval zijn review op mijn account willen verwijderen? Begrijp niet zo goed hoe je anderhalf jaar later besluit een wraakreview te schrijven :)
Alvast bedankt voor het lezen.

"If you're not part of the solution, you're part of the problem."

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True