Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Beste technologie voor high performance desktop graphics

Pagina: 1
Acties:

• michiel_
  • Registratie: juli 2005
  • Niet online
Unreal Engine 4 wordt hier o.a. voor gebruikt. Bijvoorbeeld bij Fox Sports / F1 bij Ziggo:
nieuws: Amerikaanse tv-zender maakt virtuele Nascar-studio met Unreal Engine

edit: Unity is misschien een beter idee als je in de C# wereld wil blijven

michiel_ wijzigde deze reactie 06-11-2019 11:40 (11%)

• Sandor_Clegane
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 27-01 17:25

Sandor_Clegane

Fancy plans and pants to match

Zorg ervoor dat je je tv stream naar een texturemap omzet en je kan er van alles mee doen. Volgens mij ondersteunt Unity ook video als een texture.

Wat ik zelf heb gebruikt is een UDP server binnen Unity waar ik 360 graden jpegs in ontvang. dit werkt prima en is heel erg snel.

• Janoz
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 09:04

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Zeker wel. Door je TV stream op een texture te zetten kun je die in unity beeldvullend renderen. Daarna kun je al je overlay elementen er gewoon overheen tekenen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Xiphalon
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 27-01 23:30
Voor onze high-performance grafisch zware UI gebruiken we Skia, daar is een mooie .net binding voor, Skiasharp.

Wordt ook door Google gebruikt in Chrome.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True