Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Feature: Identicons uitschakelen als lezer

Pagina: 1
Acties:

• RaZ
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

RaZ

Ken sent me

Topicstarter
Ik zie graag een feature om die identicons uit te schakelen. Het lijkt af en toe wel Tetris.net ipv Tweakers.net

Als lezer zit ik hier dus totaal niet op te wachten, onoverizchtelijke bende vind ik het.

Eyyyy macarena !! \o/
Als je het niet kan kopen, kan je het misschien wel stelen.

• Ossi
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 12:20
Met deze CSS-snippets ben je er vanaf.
https://tweakers.net/inst...mcss/snippets/bekijk/468/

https://tweakers.net/inst...mcss/snippets/bekijk/476/

Liever zie ik ook een optie in de instellingen om identicons volledig uit te schakelen. Maar voor de time being voldoet dit ook.

• fm77
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Ik vind het inderdaad ook lastig om te zien wie er precies reageert. Het idee om de verschillende gebruikers uit elkaar te houden in een topic werkt niet echt als er meerdere verschillende posters met (bijvoorbeeld) gele icons aan het posten zijn. Het werkt juist averechts, omdat ik dan toch weer moet kijken wie diegene was. Met alleen gebruikersnamen heb je dat al minder.

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik herken users binnen een discussie wel beter aan de hand van identicons waar er eerst geen icon stond. De info die je hiervoor had was alleen een nickname en ook die blijft beschikbaar.

Frontpagemoderatie Forum

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Bor schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:17:
[...]

Wat is er aan identicons meer verwarrend dan useracounts zonder icons?
Serieus? Deze discussie gemist? Rare avatar en geen gebruikersnamen ;)

Rare vraag na zo'n lange tijd, negerend de discussie die er al op andere plaatsen is :?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

@RaZ goed idee. ik ervaar het als irritant en verwarrend.
(denk aan topic met 3 deelnemers met soortgelijke blauwe 'identicons')

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Bor schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:35:
In het topic wat jij aanhaalt zie ik maar weinig onderbouwing en ook tevreden mensen to be honest.
Besides the point. De discussie is daar veel relevanter dan die in dit topic opnieuw aanzwengelen door een achterhaalde vraag te stellen ;)
Ik heb de andere discussies niet gevolgd. Ik ben hierin ook een gewone gebruiker.
En om eerlijk te zijn: ook besides the point. Een willekeurig andere gewone gebruiker zou ook gewezen worden op een relevantere lopende discussie in een ander topic. Dus ipv in de aanval te gaan zou je ook kunnen zeggen: Sorry, niet gezien, ik ga daar verder >:) :> ;)
Misschien moet je je niet zo aangevallen voelen
Gewoon omkeren. Doet het vast altijd goed :Y) d:)b }:O

AGee wijzigde deze reactie 13-11-2019 20:47 (6%)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

AGee schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:39:
[...]

Besides the point. De discussie is daar veel relevanter dan die in dit topic opnieuw aanzwengelen door een achterhaalde vraag te stellen ;)
No offence maar hoe achterhaald is een oprechte vraag uit interesse terwijl ik in het topic wat jij aanhaalt het antwoord daar ook niet echt op lees?
En om eerlijk te zijn: ook besides the point. Een willekeurig andere gewone gebruiker zou ook gewezen worden op een relevantere lopende discussie in een ander topic. Dus ipv in de aanval te gaan zou je ook kunnen zeggen: Sorry, niet gezien, ik ga daar verder >:) :>
Ik ga niet in de aanval, ik stel een oprechte vraag omdat ik mij over de klachten verbaas en weinig andere zaken dan persoonlijke voorkeur lees. Misschien moet je je niet zo onterecht aangevallen voelen ;)

Bor wijzigde deze reactie 13-11-2019 20:44 (36%)

Frontpagemoderatie Forum

• Ossi
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 12:20
Bor schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:35:
[...]

Ik heb de andere discussies niet gevolgd. Ik ben hierin ook een gewone gebruiker. In het topic wat jij aanhaalt zie ik maar weinig onderbouwing en ook tevreden mensen to be honest.
Waarom moeten meningen onderbouwd worden over iets subjectiefs? Ik vind de identicons ook ruk. Er staan in dat topic meer dan genoeg redenen waarom voor velen de identicon geen verbetering is.

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Van mij mogen die identicons ook wel verdwijnen. Het leek eerst wel grappig, maar het is helemaal niet handig, omdat die dingen allemaal zo op elkaar lijken. Liever geen herkenning, dan foute herkenning wat mij betreft.

Mijn BGG-list

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12:08
Als iemand herkenning wil dan kan hij of zij zelf een avatar uploaden in plaats van het tonen van een volledig overbodige avatar op basis van een script.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True