Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Oesters rapen in Zeeland. Hoe het beste vervoeren en tips?

Pagina: 1
Acties:

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 10:27
Super tof, ik ga zondag met een paar vrienden oesters rapen in Zeeland. Dit mag geheel legaal zolang je het doet op plekken waar dit mag EN je max 10 kilo pp meeneemt.

Ik ben groot fan van oesters dus super leuk.

Je 'raapt' ze bij eb. Ik vroeg me af of meer tweakers dit gedaan hebben? Ik vraag mij namelijk af hoe ik het beste een aantal emmers oesters kan vervoeren EN bewaren in de koelkast.

Normaal kan je ze bewaren als je het kistje waar ze in zitten stevig dicht houdt en op de juiste manier plaatst.

Kan ik de oesters los in emmers vervoeren naar de koelkasten of moeten ze ook vol water zitten? Laatste lijkt mij wat onpraktisch gezien ik een net nieuwe auto heb.

En hoe kan ik ze het beste bewaren in de koelkast? Ik heb nu geen standaard kistje...

Ik vind alleen de gebruikelijke manier van bewaren via google (dus met kistje). niet op deze manier. Iemand een tip?
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True