Toon posts:

step-down converter

Pagina: 1
Acties:

• Jansen90
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 15:38
Mis uit je OP wat je nodig hebt voor vermogen aan de 12V kant, maar volgens mij is zoiets van Conrad wat je zoekt:
https://www.conrad.nl/p/m...h=1&vat=true&insert_kz=8J

• dunedanh
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 07:37
Het is handig om er ook bij te vermelden hoeveel stroom de converter aan moet kunnen. Deze lieve schattige kan volgens de specs prima 42v -> 12v doen, maar is niet bepaald geschikt voor hoge stromen (maximaal ~2A bij 12V).

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18:52

Damic

Afwezig soms

Die beschrijving bij die MeanWell op Conrad is wat ongelukkig gekozen.

De Letter na de 30 geeft aan van welke tot welke spanning die kan aannemen om deftig te werken:
G: 9~36Vdc
L: 18~72Vdc
H: 40~160Vdc

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• JustinoFTW
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22-01 23:51
Jansen90 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:23:
[...]

Klopt, de ruststand gaat dus wel goed? Dan nog vind ik ~3.5A niet wereldschokkend, zijn de kabels erg lang?
Gister eindelijk mee aan de slag gegaan.
De step-down converter werkt perfect! Dus die stap is ook weer klaar. (Nu nog proberen mijn z-wave signaal door de metalen kist te krijgen, maar dat is voor een ander topic)

5120Wp Oost/West - PV Output

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee