Toon posts:

Budget game pc 700 tot 1000 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ponyo_92
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 30-06-2020
Hey ik wil namelijk een nieuwe game pc kopen maar ik weet er echt niets van.
Ik speel altijd op 1080p ik speel vooral dota 2 borderlands 3 battlefield 5 warhammer vermintide 2. Nu zou ik ook graag als cyberpunk 2077 uitkomt willen spelen.
Het zou gaan om een pc van 700 tot 1000 euro met windows ik kan enkel bij azerty bestellen omdat ik niemand ken die een pc in elkaar kan steken.
Nu heb ik ook nog een pre build pc gezien en vraag ik me eigenlijk af of dit wel goed is het zou gaan om deze https://www.dragoncompute...kaart-256GB-SSD-16GB-DDR4.

Alvast een dikke merci.

Alle reacties

• Ponyo_92
Ok zal dit topic verwijderen en dan opnieuw beginnen sorry gasten. Mag dicht.

[Voor 7% gewijzigd door Ponyo_92 op 06-10-2019 21:21]

• Ponyo_92
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen op 1080p

Wat mag het systeem gaan kosten?
700 tot 1000 euro of een pre build van dezelfde prijs.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles nieuwe case ook en windows ook zou op azerty of een andere webshop bestellen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt mss voor cpu amd ryzen

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
Zou graag games kunnen spelen op 1080p 60 fps games die ik speel dota 2 battlefield 5 borderlands 3 maar zou vooral toch willen dat de pc cyberpunk 2077 zou annkunnen. Nu ook nog een vraagje ik heb hier een link van een pre build pc is deze goed of slecht https://www.dragoncompute...kaart-256GB-SSD-16GB-DDR4. Alvast bedankt voor de info als er nog iets verkeerd is aan deze topic sorry ben nog maar nieuw.

[Voor 5% gewijzigd door Ponyo_92 op 06-10-2019 21:42]

• Ponyo_92
Heb nu al een nieuwe aangemaakt sorry gasten.

• Ponyo_92
Merci br00ky
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee