Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Uitsparing nis kookplaat is 1cm te breed - versmallen nodig?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Doogie
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Ik heb nu een Amerikaanse gaskookplaat van 914 mm breed (Wolf). Deze is kapot en wil ik vervangen door een Siemens inductie kookplaat van 900mm. De uitsparing in het natuurstenen kookblad is 889mm breed terwijl Siemens kookplaten een breedte van 880mm + marge van 2 mm voorschrijven. In de diepte is de nis precies goed (495mm versus voorschrift van 490-500mm).

Kan ik de nieuwe kookplaat "gewoon" plaatsen of gaat deze dan doorbuigen aan de zijkanten? Ik zou verwachten dat dit wel kan, maar Siemens schrijft dus zelf maar een hele kleine marge in de breedte voor.

Keukenblad is circa 4cm dik "frappuchino" natuursteen (denk marmer). Als de nis toch moet worden versmald dan kan ik evt. 2x een 4mm houten latje plaatsen. Lijkt mij link om in de kopse kant van steen te boren, dus zou dat dan moeten plakken/kitten?

Bedankt!

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True