Met papier mache kan je hele leuke dingen in allerlei vormen maken.
Voor een euro of 5 heb je een plaat MDF van 122x61cm à 12mm dik: https://www.hornbach.nl/s...-mm/10000100/artikel.html. Misschien dat je er 2 nodig hebt. Dan heb je nog bijna een tientje over voor wat lijm, schroeven en verf. Dat wordt wat krap, maar misschien dat je bij vrienden / familie nog wat van die dingen kan ritselen?Finn074 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:39:
Ik heb maar een budget van maximaal 20 euro
Ik heb zelf al naar verschillende plastic en houten platen gekeken maar ze waren allemaal buiten mijn budget
Best sloop je een oude kast die geschikt is voor het moederbord etc. dat je wilt gebruiken, om het binnenwerk te hergebruiken, dat maakt het een stuk makkelijker.
Verder verplaats ik dit topic even naar de juiste plek (en ik heb even de spelfouten uit je titel gehaald): Modding, Mechanica & Elektronica
[Voor 22% gewijzigd door Orion84 op 27-09-2019 12:50]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Loop anders ook eens langs een lokale CNC machinebedrijf of een kunststofwinkel, vaak kan je voor nop of een habbekrats wat afvalmateriaal overnemen.
Ik had laatst wat platen 5mm plexiglas voor nop
Ik had laatst wat platen 5mm plexiglas voor nop
[Voor 14% gewijzigd door memphis op 27-09-2019 15:59]
We zijn een week verder, zakgeld is binnenTheo schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:47:
In je andere topic noemde je 15 euro als budget. Wat is correct? 15 of 20 euro?
Pc case goedkoop

Pagina: 1
Dit topic is gesloten.