Hallo allemaal,
Ik ben radeloos, ik weet het niet meer.
In mijn thuisnetwerk hebben we 2 playstations direct op het modem aangesloten. Het betreft een Cisco EPC3928AD modem van Ziggo.
Nu zijn de instelling van het modem als volgt. Het betreft DHCP:
eerste playstation 192.168.178.10 - NAT type 2
tweede playstation 192.168.178.11 - NAT type 3
Er zijn verder nog 2 routers op het modem aangesloten. Maar hierop is geen playstation gekoppeld.
Ik heb het volgende al geprobeerd:
- uPnP aangezet, geen resultaat.
- Op het IP van de Tweede playstation de poorten die playstation aangeeft geforward, geen resultaat.
- Tweede playstation in DMZ gezet, geen resultaat.
- Tweede playstation een statisch ip toegedeeld (bijv. 192.168.x.25) en dan bovenstaande stappen geprobeerd, Geen resultaat.
Wat doe ik verkeerd? Wie-o-wie helpt me uit de brand.
Is het überhaupt mogelijk om 2 playstation op 1 netwerk op NAT type 2 te krijgen?
Verwijzen naar topics binnen tweakers heeft geen zin. Ik heb letterlijk alle topics gelezen, en niets heeft enig resultaat gegeven
Bedankt.
Ik ben radeloos, ik weet het niet meer.
In mijn thuisnetwerk hebben we 2 playstations direct op het modem aangesloten. Het betreft een Cisco EPC3928AD modem van Ziggo.
Nu zijn de instelling van het modem als volgt. Het betreft DHCP:
eerste playstation 192.168.178.10 - NAT type 2
tweede playstation 192.168.178.11 - NAT type 3
Er zijn verder nog 2 routers op het modem aangesloten. Maar hierop is geen playstation gekoppeld.
Ik heb het volgende al geprobeerd:
- uPnP aangezet, geen resultaat.
- Op het IP van de Tweede playstation de poorten die playstation aangeeft geforward, geen resultaat.
- Tweede playstation in DMZ gezet, geen resultaat.
- Tweede playstation een statisch ip toegedeeld (bijv. 192.168.x.25) en dan bovenstaande stappen geprobeerd, Geen resultaat.
Wat doe ik verkeerd? Wie-o-wie helpt me uit de brand.
Is het überhaupt mogelijk om 2 playstation op 1 netwerk op NAT type 2 te krijgen?
Verwijzen naar topics binnen tweakers heeft geen zin. Ik heb letterlijk alle topics gelezen, en niets heeft enig resultaat gegeven

Bedankt.
[Voor 16% gewijzigd door monofear op 22-09-2019 08:42]