Nou het is een Half intergraal camper, 7 meter lang 2.3 meter breed 3 meter hoog., en volgens de APV mag deze maar 3 of 4 dagen voor huis staan, waar hij dus niet past en aangezien hij niet op een vergunning mag kost het ook nog €4.5 per uur, De auto zou niet weg gaan maar als 2e auto aanblijven. Dat is wel mogelijk middels vergunning.!null schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:17:
Als je nog een camper hebt en mogelijk straks een baan met lease auto, zou ik even niks kopen.
Heb je hem echt al dagelijks nodig? Dat weet je pas als je werk hebt, en dan weet je ook of je lease auto krijgt ja of nee.
Wij hebben recentelijk ook auto weggedaan, heb de auto niet dagelijks nodig, en doe de ritten in het weekend o.i.d. wel even met ons inefficiente busje, totdat we besloten hebben dat er wat anders komt.
Wandelwagen is wel erg specifiek. Vrienden van ons hebben zo'n mooie, die klap je in 1 beweging in en gaat nog achterin hun Kia Picanto.
En de gemiddelde wandel wagen past wel in de gemiddelde station, dus alles ligt nog open![]()
Bij ons was het de Joolz die gewoon nog achterin de Yaris pastte. Wij gingen echt geen grote station kopen, want we hebben toch de camper voor vakantie, wat moet ik dan met een grote station die duur is om te rijden?
De kinderwagen is de volgende
Goed ding, maar helemaal als je de bak naast het frame zet, heb ik een station wel als zeer handig ervaren.
Ja dit idee had ik ook, maar wat ik tegen kwam waren echt uitleefde hokken.sigmundfreund schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:22:
Ik zou, als je per direct een auto een nodig hebt, voor een lager budget een Focus wagon pakken. Je bent al bekend met de auto, je weet wat je kan verwachten. Denk aan iets tot 1500 eur, liefst minder. Daarna als je een nieuwe baan hebt (en onderschat het gemak niet van met de auto naar een sollicitatie gaan) kan je kijken wat een handige vervolgstap is:
- lease, evt auto aanhouden als 2e optie
- een jongere, vollere, veiligere auto voor je 3000-6000 budget zoeken voor de langere termijn
Misschien overheen zetten en tijdelijk voor lief nemen en over een maand kijken waar we staan.
Geen slecht advies.
[Voor 19% gewijzigd door mathy_ op 18-09-2019 14:34]